Arama Kutusu

Cosmofresh.Com ile Online Alışverişim

cosmofresh-com-alisverisim

cosmofresh-com-alisverisim


CosmoFresh Com Alışverişim

Daha önceden Alix Avien terracotta pudrayı aldığım alışveriş sitesi olan Cosmofresh 'ten yeni yaptığım alışverişimde, hem düzenlemeyi düşündüğüm hediye çekilişime yepyeni ojeler aldım, hem de daimi ihtiyaç ürünlerinden biri olan Sesu bezler. 


Son olarak da, bu ara çevremden sıkça duyduğum Dr. Beckmann ürünlerini , hazır sitede görmüşken denemek üzere aldım. ( Leke çıkarıcısından çok övgüler aldım, merak ediyorum)

Sitenin hızı harika. Siparişi verdikten sonra kısa zamanda gönderimini yaptılar. Ancak kargo şirketleri çok ağır aksak. Şubedeki ürün neden bekletiliyor, pek anlam veremiyorum. Mng kargo, hızla düşüşlerde..

Alışverişimin yanında gönderilen deneme boy ürünlere ayrı sevindim, teşekkürler.

cosmofresh-com-alisverisim


2 yorum:

  1. Adsız8/9/12

    dr beckmann kullandıktan sonra yorumunu yazar mısın

    YanıtlaSil
  2. Adsız, uygulamalı olarak göstermesi zor olacak, kullandığım zaman işe yarayıp yaramadığını bu konuyu güncelleyerek not düşebilirim

    YanıtlaSil