Arama Kutusu

ÇANTA KAHRAMANLARI #1



Çanta kahramanları = Çantamın olmazsa olmazları + Günümün kurtarıcısı.

Boyutları küçük ama işlevleri büyük olanları bir araya toplamak istedim. İlk kahramanım ; 

Eğer benim gibi, karma bir cildiniz var ise, gün içinde parlama ve yağlanma problemi yaşıyorsunuzdur muhtemel. Özellikle dışarıda geçirilen vakitlerde, bu durum biraz sinir bozucu olabiliyor. O zamanların kurtarıcısı, çanta dostu : yağ emici kağıtlar. Fazla yağı alarak parlamayı azaltıp cildimi hafifletiyor.


Memnun kaldığım için "farklı markalarınki acaba nasıl" macerasına girmedim. Kağıtların her iki yüzü de uygulanabiliyor ve içerisinde 100 adet var. Fiyatı da oldukça uygun. (4-5 Lira civarı) 


12 yorum:

  1. çok güzel bir ürün.ama bende kuruluk problemi var.

    YanıtlaSil
  2. aaa hiç görmedim mağazalarınd benim de özellikle burun kısmında yağlanma oluyor bir daha bakayım


    semforever-semforever.blogspot.com

    YanıtlaSil
  3. Canta kahramanları çok güzel bir fıkır olmus .)) Devamını beklıyorum .)

    YanıtlaSil
  4. çok başarılı, ben de seviyorum bunları! bulunmadığı anlarda ise standart bir mendil, peçete, hell, tuvalet kağıdı bile iş görüyor.. ufak ufak bastırıp yüze... gerçi "aa sıcak mı geldi? bu havada?!" türü eleştirilere maruz kalıyorum ama :D

    en iyisi, petrol politikaları dersinde yüzüme çaktırmadan zannederek kağıt bastırma çabalarım sırasında hocayla yaşanan diyalogdu ama:

    hoca: deniz, what exactly are you doing?
    deniz: oil extraction!

    www.decodeniquo.blogspot.com

    YanıtlaSil
  5. Gülcan, kuruluğa önermem bittabii :)


    Semforever, genelde arka taraf raflarında, takma kirpiklerinin olduğu rafların yakınlarında oluyor :)



    Artemis-Tanrica , teşekkür ederim :)



    Gardrop Halleri , Watsons.


    DECO☆deniquo, haklısın sıradan bir peçete de yardımcı olur, ama sanki bu biraz daha yağı alıyormuş gibi geliyor bana, yaşadığın diyalog gülümsetti beni :)

    YanıtlaSil
  6. yağlanmayı önlemek için sabah makyajın üstüne transparan pudra geçmek de iyi bir çözüm ;)

    YanıtlaSil
  7. Liu, haklısın ancak kullandığım thebalm sexy mama, özellikle yaz zamanı yetemiyordu T bölgeme :) Makyaj çantamı da her an taşıyamıyorum, o zaman normal çantamın içindeki bu kağıt mendiller imdadıma yetişiyor işte :)

    YanıtlaSil
  8. Liu, sabahki pudra bütün gün yetemiyor bana, 4-5 saat içinde sebumla birleşip iyice iğrenç bir hal alıyor T bölgesinde. Miskin Kek'in bahsettiği mendillerle sildikten sonra ince bi kat pudra, hafif bi allık anında tazeliyor insanı. Yani T bölgesinin 3-4 saatlik yağlanma ömrü olan benim gibi bir insanı :) Sen galiba şanslılardansın ;)

    YanıtlaSil
  9. DECO☆deniquo, hemfikirim :)

    YanıtlaSil
  10. Büşra24/9/12

    Bu mendiller gerçektende çanta kahramanlar :) ben gratisten cettua diye bir markanınkini almıştım onunda içinde 50 adet var 2 lira gibi bir şeysi fiyatıda, onuda deneyebilirsiniz

    YanıtlaSil
  11. Büşra, teşekkür ederim önerin için :) Not aldım dediğini.

    YanıtlaSil