Arama Kutusu

Bitenler Kulübü #18

bitenler-kulubu



Bitenler Kulübü 'mün 18. Seferki Konukları ;


1) ELF - Beauty School Eyeshadow Palette (Smokey) : Kullandıkça daha çok sevdiğim bir palet oldu. Fakat özellikle yarıdan sonra, kullanımı çok zorlaştı. Hem felaket bir toz toz olma durumu yaşatıyor hem de fırçaya ilk başlardaki renk yoğunluğunu vermekte zorlandım. İçlerinde en çok severek kullandığım mürdüm rengi oldu. İncelemesi için şurayı tıklayabilirsiniz. 


2) Sebamed Nemlendirici Gündüz Kremi : Kardeşimin kullandığı, kuru ve hassas ciltlere yönelik bir nemlendirici krem. Güzeldi fakat şu anda kullandığı Alba Botanica'dan daha memnun. Sebamed'in inceleme yazısını okumak için burayı tıklayabilirsiniz.


3) Kokucuk - Karpuz Kokulu Parfüm (Pasteque) : Ağırlıklı olarak yaz vaktinde kullandım ve şimdi de tamamen bitti. Birkaç defa vücut parfümü olarak, diğer kokucuklar eşliğinde kullandım ama fazla ağır geldi, azar azar oda parfümü olarak  kullandım. Kokucuklar hem oda hem kıyafet hem vücut parfümü olarak kullanılıyor, daha fazla ayrıntısını okumak isterseniz  inceleme yazıma tıklayabilirsiniz.



Biten kozmetik ürünlerim şimdilik bu sefer, darısı bitmek bilmeyen kozmiklere....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder