Arama Kutusu

Bitenler Kulübü #17

bitenler-kulubu



Bitenler Kulübü 'mde Bu Sefer ;

Super Drug - Plum & Red Cherry Body Polish : Son zamanlarda bitirdiğim ilk ürün, Watsons'tan edindiğim bu vücut peelingi. Şahane ötesi değil ama ben arada kullanmayı seviyorum. Detaylı yazısı şurada.


Yves Rocher - Netteté Végétale Peeling : Alışverişimde hediye edilen yüz peelingi bitti, Yves Rocher  peelinglerinden genel olarak memnunum ama bunun kokusunu, en başından beri sevemedim. İncelemesi şu yazımda.


Kokucuklar, aldığımdan beri severek kullanıyorum, hem vücut parfümü hem de oda parfümü olarak kullanıyorum ve 4 tanesi bitirdim. Ylang ylang, hindistan cevizli, elmalı ve muz aromalı. Koku tariflerinin detaylı yazılarını okumak isterseniz buradan bakınabilirsiniz.




Biten kozmetik ürünlerim şimdilik bu kadar. Darısı bitmek bilmeyen kozmiklere....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder