Arama Kutusu

Alışveriş.Com ile Baybliss Işıklı Makyaj Aynası

alisveris-com-baybliss-isikli-makyaj-aynasi

alisveris-com-baybliss-isikli-makyaj-aynasi

Alışveriş Com ile Baybliss Makyaj Aynası


Nice zamandır, güzel bir makyaj aynası alma niyetindeydim. Aklıma yer ettiğim 2 marka oldu, Beurer ve Babyliss. Her ikisinin de özelliklerini araştırdığımda, Babyliss 'e ait olanın özelliklerinin daha iyi olduğunu gördüm.


Baybliss 'in 8438E kodlu bu aynası, rahat hareket ettirmek için döner yüzlü bir yapıya sahip. Bir tarafında düz bir ayna var, diğer tarafında ise 8 kat büyük görüntü sağlayan ayna. Aynaların her iki tarafının üstünde de, fotoğrafta da görüldüğü gibi, hare şeklinde aydınlatma (2x20W) sağlanmış. En sevdiğim yan ise, ön yüzeyindeki küçük ayar düğmesi sayesinde, ışık 3 farklı aydınlatma ile tercihinize sunuluyor.



İlk aydınlatma, soğuk ışık (neon aydınlatma efekti olarak geçiyor)
İkincisi, sıcak ışık (normal ev içi aydınlatma efekti olarak geçiyor)
Üçüncüsü ise, nötr aydınlatma (gün ışığı efekti olarak geçiyor)


Aynaya karar kılıp, internette fiyat araştırması yaptığımda, Alisveris.com sitesini gözüme kestirdim. Peşin fiyatına 9 taksit yapması, tercih nedenim oldu ve bir de diğer sitelere nazaran, bir nebze daha uygun fiyatla listelenmişti. Aynanın fiyatı 96.76 Lira, sabit kargo ücreti de 7 Lira idi. Çok sağlam korumalı paketleme ile koli içine konulmuştu. Herhangi bir sorun yaşamadım. Aynanın 7 yıl garanti kapsamında olduğunu gösteren belgesi de konulmuştu. (Garanti süresinin bu kadar uzun olması çok hoş)


Siteden ilk alışverişim olmuş oldu. Hem siteden hem almış olduğum aynadan çok memnun kaldım.
Alisveris Com 'u tavsiye ederim.




11 yorum:

  1. aldıgın ürünün linkini atabilir misin? sitede aradım aradım ama bulamadım..

    YanıtlaSil
  2. ahh tamam buldum teşekkürler (:

    YanıtlaSil
  3. http://www.alisveris.com/urun/babyliss-e8438-ayna.aspx

    YanıtlaSil
  4. bende almak istiyorum ama karar veremedim bitürlü. daha ufakları var falan ama aynı etkiyi yaratıyor mu google dan araştırmak istedim ama pek bişi bulamadım. ykm de gördüm bunu 144 tl idi nasıl oluyor da bu sitede 94 tl oluyor valla sen kullandıysan beğendiysen bende koşa koşa alıcam bu siteden :)

    YanıtlaSil
  5. Makyaja hayatı bu aynadan önce ve sonra diye iki kısma ayrılmalı a.ö a.s. :D

    YanıtlaSil
  6. Ayşe Atalar, her mağazada fiyat biraz oynuyor ancak sanal mağazalardan alışveriş yapmak, çoğu zaman daha karlı oluyor. Sanırım vergileri az, bilemiyorum. Öylesine memnunum ki, "neden daha önceden almamışım da diğer aynalarda eziyet çekmişim" diye yakınıyorum şimdi :) Siteyi de güvenilir buldum, gayet hızlı ve sorunsuz bir alışveriş oldu benim için


    ElanorTiwele, çok haklısın :)

    YanıtlaSil
  7. sizin aldığınız sitedeki fiyatı şuan birazcık artmış :) ben boynerin internet sitesinden aldım orada kargo ücretsizdi 108 tl ye geldi. yalnız dikkatimi çekti sizin söylediğiniz kod 8438E boynerin verdiği kod 8438e acaba kodların farklı olması normal mi umarım farklı ürünler değildir ve aynı ürün gelir :)

    YanıtlaSil
  8. ayy yazarken farketmedim aynı kod muşş :S leylalığım üstümde bugün sanırım kusura bakmayın :( bu ayna hakkında o üç ışık ne işe yarıyor yada nasıl kullanılır tarzı bir post hazırlayabilirseniz çok sevinirim.

    YanıtlaSil
  9. @Ayşe Atalar, merhaba, gülümsettiniz beni ilk yorumunuzla, zira aynı kod :)

    Elbette ayrıca yazı hazırlarım, en kısa zamanda :) Aldığınıza göre, güzel günlerde kullanın

    YanıtlaSil
  10. aynam geldi :) yalnız ışıkları bana az geldi acaba normal hali mi bu bir de birinci kademeyle üçüncü kademede ki ışık birbirine benziyor :) hepsinde mi böyle acaba. bu aynayla makyajı loş odada mı yapmak daha iyi yoksa aydınlık odada mı? şimdiden teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  11. Ayşe Atalar, tekrar merhaba :) Kavuştuğuna sevindim aynaya. Ben hiçbir zaman loş bir odada makyaj yapmıyorum. Evin en çok güneş alan odasındayım ve bu şekilde makyaj yapmak çok daha kolay oluyor, yani apaydınlık bir odayı tavsiye ederim. Aynanın ışıklarına gelince, ben daha önce, bundan daha yüksek fiyata edindiğim Mudo'dan bu tarz bir ayna almıştım, onun ışığı çok daha yüksek. Ancak tavsiye etmem, çünkü fazla ışık olunca, ısınma problemi kaçınılmaz oluyor. Makyaj yaparken bir yandan da fazla ısıdan terliyordum, bu da rahat rahat uygulamama fırsat vermiyordu, ben Baybliss'in ışık kaynağını, makyaj için yeterli buluyorum. Tam ideal bana kalırsa. Ve kademe 1 ile 3, birbirinden çok az farkı var, dediğin gibi benzer, ben nedense en çok 3.sünde rahat ediyorum :)

    YanıtlaSil