Arama Kutusu

Alba Botanica - Jasmine & Vitamin E Moisture Cream





Normalden kuruya dönük bir cilde sahip olan kardeşim için, içeriği ve etkisi iyi olan bir krem olarak Alba Botanica 'da karar kıldık. Markayı daha öncesinde, iherb.com sitesinden yaptığım alışverişlerin birinde tanıyıp, çok beğenmiştim.

Nemlendirici kremi, 3ka sitesinden şurada bahsettiğim alışverişimle edindim. Zararsız ve cilt dostu ürünlere meraklı iseniz, eminim bu krem hoşunuza gidecektir. Zira, içeriği çok iyi. Yasemin ve E Vitamin özleri ihtiva ediyor. Cilt tarafından çabuk emiliyor. Sağladığı nemlilik harika. Sadece bitkisel ürünler yer alıyor (%100 vejan) Yumuşaklık ve nemlendirme yönünden bizden tam not aldı. Cildin pH dengesiyle uyumlu yapıda. Kokusu, rahatsız edici değil ancak bitkisel kokulardan rahatsız olanlara, biraz itici gelebilir. Hayvanlara test yapmayan markalar arasında. Boyutu 85 g. Fiyatı ise 40 Lira.

- İçerik - 

8 yorum:

  1. Selamm :)
    Ürünlerin bilgilerini paylaşıyorsun ya faydalı oluyorsun. Belki yayınlamışsındır ama bir de post yapsan; hangi bilgiler faydalı, hangilerinden uzak durmalıyız fln die. :)
    http://notesonmypinboard.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. iherb.com bu siteden suan alışveriş yapabiliyormuyuz ben ecotoolsun fırçalarını almak istiyorum ?

    YanıtlaSil
  3. Adsız9/9/12

    mrb,o dediğiniz ürünlri satan site güvenilirmidir? kararsızım doğrusu.yoksa alcağım çok şey varr

    YanıtlaSil
  4. Lindenza, merhaba, bilgim dahilinde yapacağım en kısa sürede :)


    Cosmo patra, hayır Türkiye'ye gönderim tamamen kapalı.


    Adsız, ben memnun kaldım, gelen ürünlerden de sitenin gönderme hızından da, ancak ben her alışverişin teminatını veremem, umarım benim gibi sorun yaşamazsınız.

    YanıtlaSil
  5. malesef benim tecrübem o kadar olumlu olmadı... hem yasemin hastası, hem de alba botanica seven biri olarak geçen sene yeni nemlendirici aradığım bir dönemde hayatıma girmişti bu krem. kuru bir dönem yaşayan cildime ağır geldi, sivilcelendirdi. herhalde uyandırdığı olumsuz duygular nedeniyle yasemin kokusundan bile soğudum bir süre, bitsin diye vücut kremi olarak kullandım, sonunda da dayanamayıp attım. zaten kıvamı da klasik nivea kreme benziyordu, yüz nemlendiricisi gibi değildi bence.

    YanıtlaSil
  6. Deniz , merhaba, bizdeki normal bir nemlendirici kıvamında, farklı bir yanını göremedim ve kardeşimin cildine de çok iyi geldi, ama bitkisel bazlı ürünler, her cilde iyi gelmeyebilir, içeriğindeki bir bitkiye alerjen olabilir cilt, bu yüzden ufak bir deneme yapılıp 2 gün boyunca bir tepki olmuyor kullanılmasından yanayım. Bizim için, bitirdikten sonra tekrar alınacak listesine girdi bile.

    YanıtlaSil
  7. gerçi şimdi hakkını yemeyeyim, tam o aralar şehir değiştirmiştim ve hem nem seviyesindeki, hem de sudaki değişmeden dolayı saçım ve cildim resmen delirmişti. tek değişen faktör kullandığım nemlendirici değildi yani, onu da göz önünde bulundurmak lazım. sizin beğenmenize sevindim :)

    YanıtlaSil
  8. Deniz evet değişimler etkileyebiliyor veya her krem her cilde iyi gelmeyebiliyor, sevgiler :)

    YanıtlaSil