Arama Kutusu

Yves Rocher - Netteté Végétale Peeling


Yves Rocher alışverişimde hediye olarak verilen bu tahıl özlü peelingten, şurada bahsetmiştim. İlk kullanımımda fazla sevememiş olsam da, uzun süreli kullanımdan sonra daha çok sever hale geldim.

Kremsi dokuya sahip ve içerisinde minik tanecikler bulunduran bir peeling. Daha öncesinde tüp tüp bitirdiğim, kayısı çekirdeği özlü peelinge göre, daha fazla yumuşattığını fark ettim. Fakat ondan daha iyi temizlemiyor veya bana öyle geldi. Ambalajının bu şekilde olmasını seviyorum, açık kavanozdaki peelinglere oranla daha kullanışlı.

Karma cildimde herhangi bir sorun yaşatmadı. Aksine oldukça yumuşacık, kadife bir cilt bıraktı ardından. Fark edilir bir aydınlık da sağladı. Mısır tohumu ve ayçiçek yağları barındırıyor içeriğinde. Sebum fazlasına yönelik olarak belirtilse de, yağlı ciltlere temizleyici yanı hafif gelebilir bana kalırsa. Kuru ciltlere ise fazla gelebilir. Üstelik, içeriğindeki son 2 madde alerjenik etkili. Fazla hassas ciltlerin, öncesinde deneme boylarını kullanarak test etmelerinden yanayım. 

Peelingi, fındık büyüklüğündeki miktarı avuçlarıma alıp, dairesel hareketlerle uyguluyorum. Ardından, sıcağa dönük ılık su ile duruluyorum. Bu işlemi, sadece haftada 1 yapıyorum ve bu da cildime yetiyor. 

O kimyasal tahılımsı kokusunu sevmedim. Çok rahatsız edici olmasa da, yine de sevemedim. İçeriğinde kimyasal maddeleri ve kokusunu görmezden gelirsem, yarattığımı yumuşacık etkisi kendisini daha sevilir kılıyor. 

Fiyatı biraz pahalıca, 27.90 Lira.

İçindekiler ; Aqua, Paraffinum Liquidum, Ethylhexyl Cocoate, Zea Mays Cob Powder, Trilaurin, Polyethylene, Zea Mays Oil, Pentarythrityl Distearate, Sunflower Seed Oïl Glyceride, Solum Diatomeae, Glyceryl Sterate, Ceteareth-20, Steareth-100, PEG-8, Stearic Acid, Glycine Soja Sterol, Butylene Glycol, Methylparaben, Sorbic Acid, Phenoxyethanol, Ethylparaben, BHT, Propylparaben, Butylparaben, Tetrasodium EDTA, Scutellaria Baicalensis extract, Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone

4 yorum:

  1. hediyeyi nasıl alıyorsun? belli bir miktarı var mı?

    YanıtlaSil
  2. Cfusun, markanın kendi kartıyla yaptığın 2. alışverişte hediye ediliyor, limit hakkında bilgim yok.

    YanıtlaSil
  3. Kayısılı peeling ürününü 1 haftadır girdiğim hiçbir Yves Rocher mağazasında bulamayınca satıcı bana bu mısırlı peeling i önerdi bende ufak bir denemeden sonra fena değil diyerek aldım ve nasıl olduysa içeriğine bakmayı unuttum. İçeriği resmen ''Paraben Kardeşliği Manifestosu'' gibi ayrıca yazıda söylediğiniz gibi alerji yapabilecek içeriklere de sahip bir ürün. Umarım hassas cildimde herhangi bir sorunla karşılaşmam.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. "Paraben Kardeşliği Manifestosu" ne kadar tatlı bir tanım böyle :) <3

      Kayısılı peeling konusunda stoklarda problem var anlaşılan çünkü herkes kolay bulunamadığından şikayetçi, ben ise daha güzel peelinglerle yoluma devam ettiğim için artık onu da bu tanıttığımı da kullanmıyorum, umarım cildinize alerjenik etkisi vermez ve ayrıca Yves Rocher 'ın bu stok problemine çözüm bulması uzun sürmez :/

      Sil