Arama Kutusu

Watsons Kozmetik Alışverişim

watsons-kozmetik-alisverisi-blog
Watsons Kozmetik Alışverişim



Watsons'tan geçtiğimiz hafta yaptığım alışverişte, L'oreal ve Max Factor standlarında indirimin yanı sıra, bir de Turkcell hatlarına belirli ürünlerde %30 indirim sağlayan özel bir kampanyasına denk geldim. Kampanyanın ismi "Akıllı Kadınlar Kulübü" idi.


Bu sayede, Max Factor False Lash Effect maskarayı, 23 Liraya edindim. Aslında niyetim bu kadar uygun fiyata denk gelmişken, yedeklemek için bir tane daha almak vardı aklımda ancak, Gratis'ten alışverişimde hediye edilen Maybelline maskaralar ile, Cosmofresh alışverişimde verilen  Alix Avien maskarasını henüz açmadığımı fark edince, almadım. Fakat fiyatı çok uygun, ihtiyacınız var ise, tüm zamanlarımın en iyi maskaralarından biri olan False Lash Effect'i öneririm. L'Oreal Paris Super Liner, ne zamandır bende merak uyandıran bir üründü. Elimdeki eyelinerı bitirince, denemek için şans verdim. Beni hayal kırıklığına uğratmadı. Çok başarılı buldum. Aldığım fiyat 27 Lira.


Kalyon oje çözücüyü, yapısı farklılaşan ojelere acil müdahale sağlasın diye, Pastel ojeyi neon sarı rengiyle gönlümü çeldi diye ekledim alışverişime.


3 yorum:

  1. Her yerde lorealin eyelinerının methini duyuyorum ben de en kısa zamanda deniceğim sanırım, aldıklarını iyi günlerde kullan canım:)

    http://7-24makyaj.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. Kalyon oje çözücüyü hiç duymamıştım,mutlaka bakıcam:)
    Bloguma da beklerim:)
    http://kozmetikturu.blogspot.com/
    sevgiler,

    YanıtlaSil
  3. 7-24makyaj , ben de aynı merakla edindim ve kesinlikle çok memnun kaldım, Teşekkür ederim :)


    KozmetikTuru, ojelerin bozulan yapısını düzeltmede birebirmiş gerçekten, öneririm, elbette bloguna bakınırım :)

    YanıtlaSil