Arama Kutusu

Too Faced - Juicy Jewels / Garnet Glam


- Lipgloss tarafı -

- Likit ruj tarafı - 


Too Faced 'in Juicy Jewels serisinden Garnet Glam ismindeki dudak parlatıcısını sevdim, ama sadece bir tarafını.

Garnet Glam, iki ayrı yapıya ve renge sahip bir dudak ürünü. Bir tarafı likit ruj iken diğeri ondan daha akışkan bir lipgloss. Altın yansımalı olan kırmızı rengindeki tarafı, likit ruj olan formunda ve ben hem yapısını, hem abartısız pırıltısını öyle sevdim ki, ekseriyetle bu kısmı kullanıyorum. Süngerli bir aplikatöre sahip. Diğer tarafı, daha ıslak duran yapıda. Lipglossun rengi ise pastel tonlu pembe. İnce bir fırçaya sahip. Hem sünger olan tarafında, hem de fırça olanının uygulamasında bir zorluk yaşanmıyor.

Lipgloss tarafının rengini sevsem de, yapısını sevemedim. Yapışkanlık hissi veriyor. Bu his fazla ağır olmasa da, orta düzeyin altında da değil. Kalıcılığı ise ezberbozan sınırda değil, yapışkanlığına paralel şekilde, orta kalıcılık seviyesinde.

Hafif meyvemsi kokusu, bana aromalı çocuk şuruplarını anımsattı, kokusunu pek sevemedim ancak likit ruj kısmının yapısı hoşuma gittiği için, favori ürünlerimin arasında.  Too Faced ürünleri, Sephora mağazalarında yer alıyor.

(İçerik : Polybutene, Helianthus, Annuus (Sunflower) Seed Oil, Octyldodecanol, Euphorbia Cerifera (Cadelilla) Wax, Copernicia (Carnauba) Wax, Polyethylene, Trihydroxystearin, Tocopherol, Tocopheryl Acetate, Aloe Barbadensis Leaf Extract, Cucumis Sativis (Cucumber) Fruit Extract, Chamomilla Recutita (Matricaria) Flower Extract, Ricinus Communis (Caster) Seed Oil, Bumetrizole, Polyethylene Terephthalate, Propylparaben, Aroma)


2 yorum:

  1. merhabaalarrr
    blogumda çekiliş var davet etmek istedim. sevgilerr

    http://sinemspinkdiary.blogspot.com/2012/08/forever-new-kolye-cekilisi.html

    YanıtlaSil
  2. Gulsinem, Teşekkür ederim davetin için

    YanıtlaSil