Arama Kutusu

theBalm - Mini Buki





TheBalm "Oh So Bright" kofresinden çıkan mini buki fırça, yoğun kıllara sahip kabuki fırçanın ufak boyutlusu. Minik duruşu hem sevimli geliyor göze, hem de çantada büyük fırçaların dert olduğu anlarda kurtarıcı oluyor. Ufak boyutuna rağmen de çıkardığı iş fena sayılmaz. Fırçanın kılları oldukça yoğun. Keçi kıllarından yapılma ve son derece yumuşak. Aldığım zaman, şeffaf ve plastik koruma kılıfı içindeydi, ne yazık ki bulamıyorum. Dağınıklığımın payı bunda büyük. 

Hem allık, hem aydınlatıcı, hem bronzer hem de pudra uygularken kullandım. Herhangi bir olumsuzluk yaşamadım. Elbette, bir açılı allık fırçanın dağıtma kolaylığına sahip değil, ama özellikle çantaya atılan kocaman fırçalarla gezmeyi sevmeyen benim gibi miskinlere yönelik, kullanışlı ve sevimli bir bebek o. Kitlerin içinde satıldığı gibi, ayrı olarak da satışa sunuluyor ancak kofre içinde almak, daha avantajlı.

16 yorum:

  1. ah bayılıyorum ben bu fırçaya balm ilk geldiğinde hemen almıştım..18 tl idi indirime falan da hiç girmedi galiba.. aslında girse de bir tane daha alsam.. her işe kullanılıyor hakikaten..:-))

    YanıtlaSil
  2. Kabuki Fircalari kullanisli oluyor, hem kendi kendine duruyorlar bir kabin icine koymak gerekiyor iyi oluyor : )

    YanıtlaSil
  3. ay daha dün akşam aldım bu mini mini şeyden :D sabah kullandım bayıldım ^^
    çanta içinde dediğin gibi çok ideal

    sevgiler

    YanıtlaSil
  4. Çok merak ediyordum bu fırçayı,ben tek olarak satılanını görmüştüm ama kofre olarak almak en iyisi sanırım

    YanıtlaSil
  5. Audrey, ben de severek kullanıyorum, dediğin gibi her şeye yarıyor :)


    Viva, aynı fikirdeyim :))


    Uftade, güle güle kullan o halde :)


    Kozmetikperisi, hem tek hem set içinde satılıyor, dediğin gibi set olanı daha avantajlı :)

    YanıtlaSil
  6. Şirin görünüyor Güle Güle eskit birde renkli yapsalar bu fırçalarıda zevkle kullansak (:Bende fırça sevmiyorum ama sanıyorum concealer fırçasıyla,dudaklar için fırçayla uygulama yapabileceğim bir fırça almayı düşünüyorum kaliteli ama aşırıda pahalı olmayan birşey arıyorum ecoolts da olabilir ama senin bana tavsiye edeceğin marka varsa söyle cnımda şu 2 fırçayı alıvereyim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. theBalm 'a bakabilirsin, fırça serisi güzel.

      Sil
    2. concealerını aldım sıra dudak fırçasında onu ecottolsda bulamadım ama hangi marka alıcam bilemiyorum :/

      Sil
    3. Dudak fırçasının üstün kalite olmasına gerek yok bana kalırsa, herhangi bir marka da iş görür :)

      Sil
    4. Doğru aslında fakat,kıllarınında dökülmemesi lazım geçen 4TL ye gördüm ama tereddüt ettim açıkcası:}

      Sil
    5. Aynı fiyata Coastal Scents'i öneririm :)

      Sil
    6. Nerede var cnım o ankaradayımda ben görmedim o markayı pek :)

      Sil
    7. İnternette satılmakta

      Sil
    8. İnternetten almayla pek alakam olmuyor bizim iş yattı desene :'/

      Sil
  7. ben 8 mart indirimiyle almıştım. çok şirin, minik bir fırça hep çantamda duruyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de bir hayli seviyorum, kurtarıcı :)

      Sil