Arama Kutusu

The Body Shop - Satsuma Vücut Kremi (Body Butter)


Turunçgillerden bir mandalina çeşidi olan Satsuma, The Body Shop sayesinde narenciye aromasını sevenlere farklı bir kozmetik lezzet kazandırıyor. Ben bu küçük kremi, mağazadaki "almazsan küserim" konseptinin şirinliği ile raflarda duran, birbirinden farklı aromalı 3'lü minik kremlerinin olduğu bir kofre ile edinmiştim.

TBS vücut kremlerine aşina iseniz, yapısı farklı gelmeyecektir. Satış görevlisinin bana, "Hangi seriyi kullanıp sevdiniz?" sorusuna cevaben verdiğim "Çilekli!" yanıtından sonra, demek ki cildiniz yağlı ya da kuru değil, normal, o halde gönül rahatlığıyla Satsuma 'yı tavsiye ederim" demesi üzerine alırken bilgilendim. O zaman öğrenmiştim, çok istediğim Moringa serisinin, benim cilt tipime uymadığını. Zira kendisi, kuru ciltlere yönelik bir ürünmüş. Bu bilgiyi daha sonra araştırmak istediğimde ise, markanın orjinal sitesinde, daha detaylı bir tablo buldum. Şuradan bakınabilirsiniz.

Satsuma Body Butter, bana kalırsa lezzetli bir vücut kremi. Ama bu kararda, bendeki turunçgil kokularına olan aşkın da rolü büyük. Örneğin kardeşim, bu kokuyu sevmek bir yana nefret etti bu kremden. Bu yüzden, almadan evvel mutlaka deneyim sahibi olunarak alınması taraftarıyım. Ekşi mandalina kokusu, her burnun sevebileceği bir aroma değil neticede.

Yaz zamanı, bu tarz yoğun vücut kremleri ağır gelse de, kışın kurumaya yönelen bedenlere güzel bir yumuşaklık sağlıyor. Ben nemlendirme yönünü kuvvetli bulmuyorum. Sağladığı yumuşaklık ve kokusunun baskınlığı ile gelen kalıcılığı daha ön planda. Kışın severek kullanıyorum. Kullandığım zaman, varlığını ve kokusunu saatlerce hissedebiliyorum. Aynı diğer TBS vücut kremleri gibi, cilde sürüldüğünde anında emilmiyor (eğer böyle bir ürün arıyorsanız, akışkan formdaki vücut losyonları daha iyi bir tercih olacaktır) fakat emilmesi çok çaba da sarf ettirmiyor. Orta emilim hızında. Kalıcı, taze ve hoş kokudaki bu ekşi mandalina kokulu kremi sevdim.

 - İçerik Listesi -

7 yorum:

  1. Satsuma demişken şimdi bir Satsuma Mojito iyi giderdi :D

    YanıtlaSil
  2. Burnuma kokusu geldi :) Sabununu almıştım vakti zamanında, kokusu çok güzeldi.

    YanıtlaSil
  3. Adsız17/8/12

    duş jelini ve peelingini kullanıyorum eğer kremini sevdiysen bunları da seversin bence denemelisin:)

    YanıtlaSil
  4. Missionbeauty :))


    Onorr, katılıyorum :)


    Adsız, aklıma not ettim, bir bakınayım gittiğimde, teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  5. Çok çok güzel kokan bir body butter bu, ben de bayılıyorum.
    bir de BW'nin, Mango Mandarine splash ve kremi var bende. O da harika, ağız sulandıran bir koku. Kaldırıldı ama en son ABDye gidişimde, kaldırılan ürünleri tekrar kısa süreliğine satışa çıkarmışlardı, hemen kaptım yenilerini. Denk gelirsen mutlaka dene canım, kesin beğenirsin. Mandalin kokusu baskın onda da :)

    YanıtlaSil
  6. satsuma delisiyim, kremini yapmış olmaları harika! artık her gün yaz gecelerini ve satsuma mojitoyu hatırlayabileceğim :)
    blogun harika! benimkini takip ettiğin için çok sağol :).

    http://tuzvekarabiber.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  7. Bubble, önerilerini not aldım teşekkürler :))


    Tuzvekarabiber, bu tarz kokulu ürünleri seviyorsan, denemeye değer. Blogunu izlemeye alıyorum.. teşekkürler

    YanıtlaSil