Arama Kutusu

The Body Shop / DeoDry Dry-Effect Deodorant

The Body Shop ürünlerinin müptelası değilim. Bu ürün hariç!

Epey bir zamandır usanmadan bıktığım, tükettikçe de yenilediğim bir ürünü ayrıntılarıyla bahsetmekte geç kaldım. Arada farklı ürünler denesem de, dönüp dolaşıp yine Deo-Dry ile mutluluğu buluyorum. Alüminyum tuz içermiyor. Onun yerine "doğal volkanik mineraller" içerdiğini söylüyor. Her ne kadar 24 saat terlemeyi önleyici olduğunu iddia etse de, bu iddiasında tam bir başarı sağlayamıyor. Başardığı saat, ortalama olarak (yaz mevsimi için) 3 saat diyebilirim. Yani bir antiperspirant gibi görünse de, tam olarak değil. Fakat ben terlemeye önleyici maksadı ile edinmiyorum. Benim en sevdiğim yanı, neredeyse tüm gün boyunca kalıcı olan hoş kokusu. Bıraktığı kokusu tazecik. Diğer roll-on ürünlerinin aksine, en son ana kadar aynı ferahlıkta. Mavi olanı da (Chilled & Breezy) merak etmekle birlikte, her defasında elim çiçeksi kokudaki Pembe olana (Fresh & Floral) gidiyor.



Kıyafetlerde leke genelde bırakmıyor. Birkaç kere eser miktarda leke bıraktığını fark ettim. Serinin 3 farklı kokusu var, mavi ve pembe harici bir de yeşili var (Cool & Zesty). Her zaman için stick formundakini kullandım fakat roll-on şeklinde olanları da var, üstelik roll-on için yeniden dolum tüpleri de mevcut.

Terlemeyi ciddi anlamda önleyici aramıyorsanız, gün içerisinde kalıcı yapıda, taze ve hoş kokulu bir roll-on/stick arıyorsanız, tavsiye ederim. The Body Shop ürünlerini, kargo ücretini ödeyerek telefonla mağazalarından sipariş verebilirsiniz.


5 yorum:

  1. Ben bu ürünün roll-on seklini kullaniyorum ve tespitim su,yaz aylari icin cok uygun bir ürün degil cunku cok uzun süre koruma saglayamiyor fakat kis gunleti icin gayet guzel bir urun.yaz aylari icin GNC'nin roll-onunu tavsiye ederim.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. çok merak ettiğim bir üründü ama herhangi bir yazısını bulamamıştım çok iyi oldu :)

    YanıtlaSil
  3. Alüminyum içermemesi güzelmiş. Ben de merak ettim bu ürünü. Denenecekler listesine alındı:)

    YanıtlaSil
  4. Adsız4/8/12

    Aynısından kullanıyorum.Çok memnunum.Kesinlikle mavilisini denemelisin.Harika bir kokusu var :)

    YanıtlaSil
  5. Bebek kedi kız , roll-onunu hiç kullanmadığım için hakkında bir fikre sahip değilim, önerilerin ve düşüncelerin için teşekkürler, Sevgiler


    Xoxo, :)


    Yelda, aslında tam anlamıyla zararsız değil ama aüminyum içermemesi ve kokusunun hoşluğu kendisini sevdiriyor :)


    Adsız, teşekkür ederim önerin için :)

    YanıtlaSil