Arama Kutusu

Rossmann Kozmetik Alışverişim

rossmann-alisverisi-blog
Rossmann Kozmetik Alışverişim

En sonki yaptığım Rossmann alışverişinde, biten dudak kalemim almak için uğradım. Minik alışverişimde aldıklarım:

Şurada anlattığım vücut kremini sevdiğim için, bu sefer de Wellness Beauty vücut losyonu aldım. Fiyatı 4.90 Lira.


Maybelline Color Tattoo 'lardan Permanent Taupe, 11.96 Lira. (Doğrusu, aldığım diğer Color Tattoo 'lara nispeten fiyatı daha uygundu)


Puantiyeli makyaj çantaların her biri 2 Lira. 


Rival de Loop ürünleri, çok kaliteli çıkmıyor ne yazık ki. Daha önce aldığım birkaç üründen memnun kalamadım. Ama bu asansörlü dudak kalemini 2. kez alıyorum. Diğerini bitirdim! Harika bir kırmızı tonu var. Fiyatı 3.49 Lira.


Diğeri ise, yine bir dudak kalemi. Rival de Loop Young  markasına ait, pembe tonlarında. Fiyatı 2.95 Lira


* Kalemlerin daha detaylı incelemesi, yakında blogda.

6 yorum:

  1. Güle güle kullan:) o makyaj çantalarında benimde gözüm var:))

    YanıtlaSil
  2. canım güle güle kullan hepsini. çok beğendim teeekk teekkk :) rossmann'ı seviyorum :)

    YanıtlaSil
  3. Adsız31/8/12

    color tato ilk çıktığı zaman 19 liraya almıştım:(

    YanıtlaSil
  4. Kozmetikperisi, teşekkürler :) çantalar minik ama sevimli


    Hülya Karayel, teşekkürler


    Adsız, :)

    YanıtlaSil
  5. çantalar gerçekten güzelmiş,edinmek lazım :) güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  6. Simli palet, teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil