Arama Kutusu

Nivea'nın Şeftali Tonlu Ruju




Nivea 'nın kozmetik ürünleri, eskiden minik parfümerilerde bulunabiliyordu. Fakat, son yıllarda bulmak pek mümkün değil. Sanıyorum ki, kozmetik kısmı piyasadan çekildi. Belki de daha yeni ürünlerle pazara sunulacak/sunuldu, bunu bilemediğim gibi, takip ettiğim bir mevzu da değil Nivea'nın akıbeti.

Kozmetik serisinden tek sahip olduğum bu ruju, son zamanlarda sıklıkla kullanıyorum. Sedefli yapıda ten rengi (nude), açık şeftali tonlarında bir ruj. Rengine benzer bir isme sahip : Pearly Peach. (Numarası 335) Rengi hafif olmasına rağmen, yapısı ve kokusu biraz ağır. Kokusu, klasik ruj kokusunun daha yoğun hali diyebilirim. Genelde açık tonlu rujların kaderi, kalıcı olmamasıdır fakat bu rujun kalıcılığı gayet iyi düzeyde. Nemlendirmesi de yeterli. Gündelik makyajımda sıklıkla kullandığım bu rengin duruşunu çok seviyorum. Keşke, piyasadan bu ürünler çekilmeseydi de, diğer renklerini de edinseymişim..




2 yorum:

  1. Rujum rengi çok güzelmiş :) Evet sanırım Nivea yavaş yavaş çekiliyor kozmetik sektöründen bende geçen sürekli kullandığım siyah kalemini her yerde aradım ama malesef bulamadım :( Takipçinim :) Bana da beklerim www.ezgigulbagi.blogspot.com :)

    YanıtlaSil
  2. Ezgi Gülbağı, o kalemlerin methini duydum. Blog davetin için teşekkürler

    YanıtlaSil