Arama Kutusu

Mim * ilginç sorular


Cevaplarken keyif aldığım bu mimi, sevgili Merve (blogu için buradan) göndermiş. Ben de bu keyifli soruları, cevaplamak isteyen herkese gönderiyorum.



* Çaresi bulunmayan bir hastalığa yakalandınız ve bunun sonucunda yaklaşık 1 yıllık ömrünüzün kaldığını öğrendiniz. Kalan 1 yılınızda ne yapardınız ?
Pek bir şey yapmazdım o stresle. Bekler dururdum herhalde son günü

* Fobileriniz , takıntılarınız var mı ? Varsa neler ?
Takıntım de fobim de yok.

* Bir sabah kalktınız ve dünyada hiç bir insan olmadığını öğrendiniz, ne yapardınız? 
Keyfimi çıkarmak için, ilk nerden başlamalı diye düşünmeye başlarım.

* Dünyayı dolaşmak isteseniz hangi ülkeden başlardınız ? Neden ?
Fransa, Güney Kore ve İsveç üçlüsü, bana yeter. Çünkü gezmeyi en istediklerim.

* İtiraf edin prens/prenses e dönüşür diye kaç kurbağa öptünüz ? 
Kanımı kaynatanla öpüşürüm, beklentiler için değil. Kurbağalar sevimlidir ayrıca.

* En son yaşadığınız küçük düşürücü , unutamadığınız olay ?
Buzda düşüşlerim ünlüdür.

* Asla yanınızdan ayırmadığınız 3 şey ?
Asla olarak değil ancak bunlar olmadan keyifsiz güne başlamış olurum ; ipod,lipbalm,cüzdan.

* Hayatınızın bir kitap/ film olmasını isteseydiniz hangi kitap/film olmasını isterdiniz ?
When Harry Met Sally : film olarak
Parfümün Dansı : kitap olarak

* En yakın arkadaşınızın bir uzaylı olduğunu ve sizi ilk denek olarak kendi gezegenine götüreceğini öğrendiniz, ne yapardınız ? 
Şimdi sakin ol ve okuduğun bilim kurgu kitapları elinden yavaşça yere bırak, derim.

* İsviçreli bilim adamları görünmezlik hapını buldu ve siz bu hapı kullanan ilk kişisiniz. Hapı kullandıktan sonra yapacağınız ilk şey nedir?
İsviçreli bilim adamlarına, şu kitabı öneririm : "Bilim Kutsal Bir İnektir" (Sacred Cows in Science)

* Kendimizi kötü hissettiğimizde yaptığımız şeyler?
Müzik.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder