Arama Kutusu

L'Occitane - The Cooling Hand Cream Gel




L'Occitane markasının Verbena (Mine Çiçeği) serisinden serinletici bir el kremi. Bir jel nemlendirici olan ve serinlik hissi veren bu el kremi, kış zamanı Vanilya Club sayesinde deneme şansı buldum. Yaza uygun bir ürün olduğu için de, içinde bulunduğumuz Ağustos ayında kullanmaya başladım. 15 ml minicik boyutuyla çok uzun gideceğe benzemiyor ancak yapısını öyle sevdim ki, ileride tam boyunu almayı düşünmüyor değilim.

Şimdiye kadar, serinletici his veren bir el kremi kullanmamıştım. Jel yapısında olduğu için oldukça hafif, emilimi jet hızında ve kullanım sonrası temizlik hissini perçinliyor. "Yatıştırma ve emilme için tapyoka pudrası ile zenginleştirilmiş bu jel, uygulandığında eller kuru ve serinlemiş hissedilir" diyen L'Occitane ile aynı fikirdeyim.

Limon kokusunun hoş aroması hakim. Hem erkek hem kadınlar için ortak kullanılabilir bir koku. Jel kremin yapısını/verdiği etkiyi çok sevdim. Doğal içerikli ürünleri ile göz dolduran L'Occitane 'in bu jel kremi, serisinin diğer ürünleri de merak ettirdi bana.Yaz aylarında kullanmak için mükemmel.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder