Arama Kutusu

Live Clean - Argan Yağlı Durulanmayan Saç Bakım Kremi

live clean, argan yagi


İçeriği zararlı kimyasal maddelerle dolu olan ürünleri rafa kaldırıp, doğal içerikleri bakım ürünlerine yer verdiğimden beri, saçlarım muazzam değişti. Epeyce uzun süredir de, Live Clean markasının daha öncede bahsettiğim "Durulanmayan Sıvı Saç Kremi" ni düzenli olarak kullanıyorum, hatta olmazsa olmazlarımdan biri oldu. Bu serinin şampuanını da kullandığımda ziyadesiyle memnun kalmıştım, hatta o da benim için, tüm zamanlarımın en iyi 5 şampuanı arasına girmişti. (Şuradaki yazımda değinmiştim)


Live Clean ürünlerini genel olarak seviyorum. İçerikleri "doğalmış gibi" görünen markalardan değil. Saç dostu olmasının yanında, çevre dostu. Hayvanlar üzerinden test yapılmayan, şişesi geri dönüşümlü olan, içerikleri biyolojik olarak çözünebilen bir marka. Bütün bunların yanı sıra, ekonomik fiyatları cep yakan cinsten değil.

live clean,argan yagi

Argan serisindeki, şampuan, onarıcı bakım kremi, durulanmayan sıvı saç bakım ürününden sonra, bu sefer "Smooth & Shine Cream" ismindeki durulanmayan onarıcı bakım kremini de deneme şansı buldum. % 96 organik olup  %100 saf Argan Yağı ve sertifikalı özel üretim zeytinyağları + üzüm çekirdeği ile zenginleştirilen, yumuşaklık ve parlaklık veren bakım kremi, en başta beni kokusuyla büyüledi. Saçlarda klasik şampuanlarının kokusunun aksine, hafif tatlı kokuların kalmasını sevenlerdenim. Durulanmayan bakım kremi, müdavimi olduğum sıvı saç bakım ürünün krem hali. Saçları ağırlaştırmadan ve yağlandırmadan nemlendirip besliyor. Saçlarımın daha canlı ve yumuşak görünmesini sağlarken, buklelerime daha tatlı ve doğal duruş kazandırdı. Ben bu tarz ürünleri, saçlarımın buklelerini belirginleştirmek için hafif dalgalandırma hareketleriyle uyguluyorum. Böylece saç şekillendirici kullanmama gerek kalmadan hafif ve doğal bukleler elde edebiliyorum.

Organik sertifikalı Live Clean markasının ürünlerinde, deterjan köpürücüler olan SLS, Sulfate, DEA içermiyor. Bunun yanı sıra Petrolyum, Paraben  ve Phthalate içerikleri bulunmuyor. Hayvansal içerikler kullanmayıp (saf vegan) özellikte olup, hayvanlar üzerinde dolaylı/direkt test yapmayan ender markalardan birisi.

* Bu arada, broşürünü incelediğimde, gözüme kestirdiğim bir diğer seri de Bali Oil serisi oldu. Hindistan cevizi yağının hem saç uzatıcı hem saç düzleştirici etkisini okumuştum eskiden, o günden beri hindistan cevizli ürünlere zaafım arttı. Bali Oil serisinde de, egzotik Bali adasında kullanılan ve doğal  güzellik kaynağı olan, Palmiye Ağacı ve Hindistan Cevizi yağı bulunuyor. Bunların yanı sıra, Tatlı Badem Yağı ve Soya Proteini gibi saçı besleyen temel içerikler de var. Bu seriyi, denemek için haftaya olacak olan Ankara ziyaretimde, Watsons yolunu tutmalıyım. Yeni yıl ile beraber YKM, Boyner, Sevil mağazalarında da satışa sunulacak olmasının haberini duymak güzel.

Markanın sloganı, sevdiğim diğer bir ayrıntı..

"Live simple. Live beautiful. Live clean."




* Basın Ürünüdür.

11 yorum:

  1. Adsız13/8/12

    ya ben kokusunun hastasıyım ama ne kokusu bulamıyorum ve aynı buna benzer bi koku istiyorum varmı bildiğin canımm?

    YanıtlaSil
  2. Çok iyi tanıtmışsın canım.Dün live clean fb sitesinde bende kendime uygun şampuanı öğrendim.en kısa zamanda deneyeceğim.Uzuun zamandır övgüleri üzerinde toplayan bir marka..

    http://cosmo-trend.net

    YanıtlaSil
  3. Adsız14/8/12

    Peki ıslak saça mı uyguluyorsun?Islak saça uyguluyorsan kuru saça da uygulanabilir mi?

    YanıtlaSil
  4. Adsız 1 , kokusunu ben de çok sevdim. Sanıyorum ki, içeriğinden argan yağının egzotikliği baskın. Ama içeriğindeki diğer bitkisel yağlarla olan birlikteliği de bu hoş kokuyu verebiliyor olabilir, emin değilim. Parfüm olarak, aklımda şudur diyebileceğim bir koku bulamadım, ama Yves Rocher'in argan serisini de severek kullanıyorum. Parfümü de belki ileride çıkabilir, takip etmekte fayda var

    http://www.yvesrocher.com.tr/control/category/~category_id=4900/~pcategory=4000


    CosmoTrend, umarım memnun kalırsın


    Adsız 2, ben nemli saça uyguluyorum. Arkasındaki yazan bilgi ise şu şekilde :

    "Nemli saça uygulayın ve istediğiniz gibi şekillendirin. Kurutma işleminden sonra bitiş ürünü olarakta kullanılabilir."

    YanıtlaSil
  5. Adsız15/8/12

    Çoook sağol canım ismin miskin ama gördüğüm en çalışkan bloggersın :)

    YanıtlaSil
  6. Adsız, rica ederim :D

    YanıtlaSil
  7. ben bu seriyi aldım sayende. memnunnuz çok. kulandıkça sevgim arttı :)

    YanıtlaSil
  8. Franchising , güzel günlerde kullan :)

    YanıtlaSil
  9. ben de bu serinin şampuanını aldım;saçlarımı çok döktü ve şekildi birşey oldu ,bir tek kabarmadı :/
    keşke onun yerine bunu alsaydım :(

    YanıtlaSil
  10. ben de bu serinin şampuanını aldım;saçlarımı çok döktü ve şekildi birşey oldu ,bir tek kabarmadı :/
    keşke onun yerine bunu alsaydım :(

    YanıtlaSil
  11. Liu, ben bu serinin şampuanını çok severek kullanıyorum. İçerisinde SLS olmadığı için, neden döktüğünü anlayamadım. Saç dökülme problemi ciddi var ise, klinik testler yaptırmanı öneririm. Ufak müdahaleler ile gözle görülür farklar gelişiyor

    YanıtlaSil