Arama Kutusu

Gratis Makyaj Ürünleri Alışverişim

Gratis Makyaj Ürünleri Alışverişim

Gratis Makyaj Ürünleri Alışverişim
Gratis Makyaj Ürünleri Alışverişim

Ne zamandır almak istediklerim ile birlikte mağazadaki satış elemanın alışverişin sonunda verdiği sürpriz hediyeler de eklenince, daha keyifli bir alışveriş oldu. Ne yazık ki, fotoğraf çekmeden önce bulamadığım için, bazı hediyeler bu karelere giremedi. Ve bir de, kullanıp attığım Stop Ever Migraine isminde migren ağrıları için bant da karelere giremeyenlerden. Mavi renkli ve mentollü jel yapısı, sadece ferahlık veriyor, iddialarını başaramadığını not düşmek gerek.

theBalm Hot Mama,theBalm Bahama Mama Bronzer,theBalm Frat Boy,Maybelline XXL Maskaralar (hediye verilen),Essence Kaş Kiti,Essence Kaş Kalemi

Gratis Makyaj Ürünleri Alışverişim
Gratis Makyaj Ürünleri Alışverişim


Cettua Before Having Date Collogen Yüz Maskeleri,Essence Ojeler,L'action Saç Maskeleri,Eklips Seyahat Seti (minik boş şişeler)



Gratis Makyaj Ürünleri Alışverişim
Gratis Makyaj Ürünleri Alışverişim


Pyramid Makyaj Çantası,Eklips Makyaj Çantası,Syoss Çanta (Hediye verilen)


7 yorum:

  1. gratisle watsonsda başım dönüyo benim ya =) çok güzel şeyler almışsın canım güle güle kullan =)

    YanıtlaSil
  2. Güle güle kullann,ne güzel şeyler almışsınn:)

    YanıtlaSil
  3. bugün gratisde the balmlara baktım baktım bıraktım %50 indirimi beklicem dedim satış elemanı kolay kolay olmuyo dedi ama gaza gelmedim
    nefissss gözüküyorlar;)

    yildizlimakyaj.blogspot.com(çekilişim var ;)

    YanıtlaSil
  4. yeliz25/8/12

    essence kaş kiti favorim..the balm ürünleri de her şeyim..essence kaş kalemini merak ettim,nasıl memnun kaldın mı

    YanıtlaSil
  5. Aynadaki Kedi, teşekkür ederim :))


    Kozmetik Perisi, teşekkürler :)


    Yıldız, ben %30 indirimle aldım ama takip etme fırsatın var ise, %50 indirimden yararlanmak daha güzel tabii :)


    Yeliz, kaş kiti hiç ummadığım kadar iyi çıktı,şaşırdım hatta. Kaş kalemini henüz denemedim ama 1-2 gün içerisinde deneyip blogta paylaşacağım :)

    YanıtlaSil
  6. before having date maskesi nası canım denedin mi?

    YanıtlaSil
  7. Kozmetikkedisi , henüz denemedim, bir iki gün içerisinde deneyip paylaşacağım :)

    YanıtlaSil