Arama Kutusu

Essence - Eyebrow Stylist Set (Kaş Seti)





İlk defa bir kaş ürünü kullanıyorum. Bu güne kadar, herhangi bir kaş şekillendirmeye ihtiyaç duymadım. Kaşlarım, aralarda hafif boşluklara sahip , ancak çok sorun edeceğim boyutta değil. Pahalı ürünleri, alıp kullanmayıp bir kenara yığmak da istemedim. Gratis imdadıma yetişti ve gezinirken, Essence standında gördüğüm bu kiti almaya karar verdim.

Kaş kiti ; ikili toz pudra, küçük ama işe yarar bir aplikatör ve 3 adet kaş şablonundan oluşuyor. İçerisinden kaş şablonları çıkmasına çok sevindim.

Kaş kiti, umduğumdan daha başarılı çıktı. 8.5 Liralık bir üründen, bu performansı beklemiyordum. İyi ki de almışım bu kiti, çünkü ilk kullanımımda kaşlarıma iltifat aldım! Kesinlikle tavsiye ederim.


Olumlu Yanları ;

 + Uygulaması kolay.

+ Kalıcılığı gayet iyi. Gün sonuna kadar başarı sağlamasına şaşırdım.

+ Açık ve koyu şeklinde 2 seçenek sunulması güzel. İsterseniz açık, isterseniz koyu olanı, isterseniz de ikisini karıştırarak kullanabilirsiniz. (Ben koyu kahverengi tarafını kullanıyorum. Kaşlarımla mükemmel renk uyumu sağladı)

+ Verdiği görünüm, oldukça doğal. 

+ İçerisinden çıkan kaş şablonları kullanışlı. Kaş almak için de kullanmaya başladım.

Makyaj çıkarıcısıyla, zorlanmadan çıkabiliyor, temizlenmesi kolay.

Ucuz.

Olumsuz Yanları ;

- Eğer açık rengi kullanacaksanız, işiniz biraz daha zor. Çünkü açık rengi diğerine nazaran daha az pigmentli. Üst üste geçmek gerekiyor, rengini ancak verebiliyor.

-  Fırçayı değdirdiğim an, toz toz hale geliyor kabında.

-  Paketleme dandik. Kırıldı/kırılacak endişesi ile itinalı açıp kapatıyorum.

-  Sadece Gratis mağazalarında satılıyor olması, ulaşabilirliği sınırlandırıyor.






8 yorum:

  1. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  2. ben bu ürürnü almayı düşündüm ama kaşlarım siyah olduğu için tereddüt ettim çok mu kötü durur acaba siyah kaşta bu koyu renk? senin kaşların ne renk?

    YanıtlaSil
  3. D.y.G`S.T.y.L.e , katılıyorum, bu kadar ucuz fiyata güzel performansı var :)


    Kozmetikkedisi, koyuca ama tam siyah değil, fakat kötü duracağını sanmıyorum, doğal bir duruşu var

    YanıtlaSil
  4. Adsız30/8/12

    sence işe yarıyor? fake bi görüntü istemem ama merakte ederem

    YanıtlaSil
  5. Ayni kiti bende kullaniyorum ama sablonlara ihtiyac duymadigim icin ciktigi gibi attim. Ben acik rengi kaslarin basladigi yere uyguluyorum, daha dogal görünmesi icin.. sonrada koyu renkle daha gür görünmesi icin ihtiyac duydugum yerlere uyguluyorum. Yalniz ben fiyatina takildim, burdaki fiyati 1,95€.

    meretrose.blogspot.de

    Derya

    YanıtlaSil
  6. Adsız, ben çok beğendim yapısını. Dediğinin aksine çok doğal gösteriyor


    Derya, şablonlar benim işime yaradı, sevdim ben. Faydalı açıklaman için teşekkürler, uygulamasında dediğin yöntem güzel. Fiyatı hususu ise bence oldukça uygun, oradaki fiyatıyla birebir olmasa da, 1e 10 katarak ithal edilmemesi, ülkemizde az görülen bir durum

    YanıtlaSil
  7. bende bu urunu cok merak ediyorum ama malesef bulundugun yerde gratis yok bnde orflamenin kitini kullaniyorum.hem sabitleyici jelide mevcut bu arada bende sizi bloguma beklerim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oriflame'nin de böyle bir kiti olduğunu bilmiyordum :)

      Sil