Arama Kutusu

E.L.F - Shimmering Facial Whip / Lilac Petal



Elf (EyesLipsFace) markasının aydınlatıcısı olan Lilac Petal, yabancı blog ve forumlarda Benefit 'in kült olmuş High Beam aydınlatıcısına ekonomik alternatif sunulmasıyla dikkatimi çekmişti. Hatta okuduğum yorumlarda, "tek farkları ambalajları" şeklinde iddialı sözler de vardı.

Ancak benim bu aydınlatıcıyla yıldızımın barıştığı pek söylenemez. High Beam aydınlatıcısına benzerliği görünüşte bir hayli fazla olsa da, saatler sonra anlayabiliyorsunuz kalite farkını. Elf Lilac Petal, bir saatin içinde bezgin Bekir moduna girip, soluklaşıyor.

Lilac Petal, sıkmalı minik bir plastik tüp içerisinde geliyor ve boyutu 9.5 gram. Boyutunun ufak gibi dursa da, aydınlatıcı ürünlerin minik dokunuşlarla kullanımı, ürünün ömrünü bir hayli uzatıyor.



Rengini yoğun veren ve kremsi yapıda bir ürün. Elmacık kemiklerine, kaşlarının altındaki kemiğe, burun üstündeki orta çizgiye vs. ışığın vurduğu yerlere uygulanabilir. Lilac Petal aydınlatıcısını, tüm göz kapağına uygulayanları da okudum, biraz şaşırdım. Far bazı olarak üretilmediği gibi, bu amaca hitap eden bir yapıya sahip değil.

Ürünü az kullanmakla daha iyi sonuç alınıyor. Çünkü renk verişi fazla olduğu için, beyazlatıcı etkisini abartabiliyor. Aşırıya kaçma riski yüksek. Yapısı çok ince değil, kalınca. İyi dağıtılması gerekiyor, o zamanki sonuç fena değil, ama sadece "fena değil."

- Aydınlatıcıyı Uygulama Örneği -


Doğal duran bir aydınlatıcı olduğunu söyleyemem. Açıkçası, theBalm (Mary-Lou Manizer) var iken, esamesi bile okunmaz bana göre. Tek olumlu yanı, fiyatına nazaran iyi bir ürün olduğu. Ben vakti zamanında £1 almıştım, şu anda ise £1.50 olarak gözüküyor. Yani 4 ile 5 Lira arasına tekabül ediyor. Farklı renk seçenekleri de mevcut.

Eğer illa ki, fiyatı düşük bir aydınlatıcı arıyorsanız, verdiğiniz parayı çıkaran bir ürün olarak doğru tercih. Fakat aydınlatıcıda mükemmelik arıyorsanız, yanlış tercih.

İçerik Listesi : Aqua (Water),Iron Oxides (CI 77491, CI 77492, CI 77499),Cetyl Alcohol,Manganese Violet (CI 77742),Propylene Glycol,Mica (CI 77019),Glyceryl Stearate,Red No.33 Lake (CI 17200),Stearic Acid,Blue No.1 (CI 42090),Paraffinium Liquidum (Mineral Oil),Yellow No.5 Lake (CI 19140),Glycerin,Titanium Dioxide (CI 77891),Carbomer,Red No.40 Lake (CI 16035),Tocopheryl Acetate,Triethanolamine,Disodium EDTA,Methylparaben,Propylparaben,Fragrance (Aroma),Diazolidinyl Urea

4 yorum:

  1. ben high beamla karsilastirmali yazisini yazmistim gercekten high beamle kiyaslanamaz bile. ama idare eder.

    YanıtlaSil
  2. mimledimmm :)
    tabi cevaplamak istersen :)
    http://mmerwe.blogspot.com/2012/08/ilk-mim.html

    YanıtlaSil
  3. Adsız6/8/12

    merhaba bana önerebileceğiniz gittigidiyor satıcısı varmı bu elf ürünlerinde??

    YanıtlaSil
  4. Kozmetik Deneyimleri, aynı fikirdeyim :)


    Merve Özhan, teşekkür ederim, elbete yaparım :)


    Adsız, ne yazık ki bildiğim bir satıcı yok. Ancak ELF ürünlerinin sahtesinin yapılcağını sanmıyorum, zaten bir hayli ucuzlar. Satıcının yorumlarına bakınarak alınabilinir bana kalırsa

    YanıtlaSil