Arama Kutusu

ELF - Beauty School Eyeshadow Palette / Smokey




Elf (EyesLipsFace) ürünlerini, çok fazla sevemedim nedense. Bunda aldığım her ürünün sandığımdan daha kalitesiz çıkmasının faktörü çok. Bana göre, yerli markalarımız da aşağı yukarı aynı ayarda, neden zahmetlere girip bu kadar uzak mesafeden alışveriş edeyim ki, diye düşünmüştüm.

Uzun bir süre önce, sanıyorum ki 2 kış öncesi, Elf alışverişlerimin birinde, bu palet hediye olarak siparişimle birlikte gelmişti. Seçtiğim diğer Elf ürünlerini fazla beğenmeyince, bu paletin simli/pullu yapısına da önyargı ile yaklaşıp kendisini rafa kaldırmıştım hayal kırıklığıyla. Uzun bir süre de olsa, tekrar bir şans verince, sandığımdan kötü olmadığını fark ettim.

"Beauty School" adı altındaki serisinden, 6 fardan oluşan minik bir palet "Smokey". Renk geçişleri birbiriyle uyumlu. İsmiyle ne kadar müsemma derseniz, bana göre pek değil. Simli pırıltılı koyu renklerin olduğu farlarla dumanlı göz makyajı yapmayı tercih etmem mesela. Ancak tüm farları simli değil, mat olanlar da var. Hem sim hem mat formlar karışık bir palette.

Pigmentleri gerçekten çok iyi. Siyah simliyi asla kullanamayacağımı düşünmüştüm ancak eyeliner olarak ara ara kullanabilmek güzel. Kalıcılıkları orta.  Muhtemelen iyi bir far bazıyla, daha iyi performans verecektir. Hem de renkleri normal sürümlerden daha da canlı duracaktır. Islak veya kuru kullanılabiliyor. Tek kötü yanı, oldukça fazla tozutması. Farlar yumuşak yapıda olmasına rağmen, tozutmayı ihmal etmiyor.

Fiyatı £3.50 ve şuradan inceleyebilirsiniz. (Gittigidiyor sitesinde de Elf ürünlerini bulmak mümkün.)

Genel olarak, bu paleti seviyorum. Olağanüstü bir palet değil, ancak oldukça iş gören cinsten. Çantada taşıması kolay. Paletin içinde küçük bir ayna da mevcut. Fakat konulan küçük far fırçası, olsa da olur olmasa da kalitesizliğinde.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder