Arama Kutusu

Dairy Fun - Çilek Duş Jeli


Sevimli bir inek logosu ve şirin ambalajlarıyla, alışveriş sitelerinde gördüğümden beri dikkatimi çeken, denemek istediğim markalardan biri Dairy Fun oldu. Zidaya.com'dan yaptığım alışverişle, elde edebildim bir süre önce.

Daha çok, banyo sonrası ve öncesine yönelik kişisel bakım ürünleri sunuyor Dairy Fun. Vücut pudraları, banyo tuzları, köpüren banyo topları, losyonlar, kremler vs. Ürün yelpazesi, iştah açan çizgide; çikolata, süt&bal, karamel&elma, şeftali&mango vs..

Çilek kokulu ürünleri seven biri olarak, çilek aromalı bir duş jeli satın aldım. Duş jelini ilk kullandığımda, sandığımdan daha hoş bir çilek kokusu çıkmadığı için birazcık hayal kırıklığı yaşadığımı itiraf etmeliyim. Benim beklediğim, buram buram bir çilek kokusu idi. Ama hayır, öyle olmadı. Kokusunu, küçükken zorla içtiğim, sözde meyveli şuruplara benzettim. Hafif bir ilacımsı kokuyu aldım bu duş jelinden, elbette çilek kokusu var ama doğal ve buram buram değil.

- İçerik Listesi -

Temizlemesi fena sayılmaz. Sevdiğim yanlarından biri, cildi yumuşatması oldu. Banyodan sonra bile, yumuşaklığı hissettim. Diğer sevdiğim yan ise, ambalajı. Gerçekten şirin, banyonun bir köşesindeyken sevimli duruşuna tav oldum resmen!

Çok kaliteli bulmasam da, market duş jellerinden daha iyi buldum. Markanın diğer ürünlerini de deneyesim var. Özellikle de cam kavanozdakileri.. Duş jelinin fiyatı 19.50 Lira ve boyutu 400 ml.


10 yorum:

  1. ben de çikolatalı olan losyonunu
    alıcam :) güle güle kullan:)

    YanıtlaSil
  2. Ne kadar şeker duruyor.En kısa zamanda bende deneyeceğim.Bu markanın banyo tuzlarını da kullanmış mıydın? Bi de banyo tuzları peeling tarzı ürünlermidir? yoksa daha mı farklılar?

    YanıtlaSil
  3. Miskin ablaaa :) Yani ben sizi böyle takip ediyorum :) Bunlardan bende kullandım ve kokusunu çok güzel buldum ama benim senden ufak bir ricam olacaktı ama sana nasıl özel bir şekilde ulaşacağımı bilmiyorum .s

    YanıtlaSil
  4. Cfusun, teşekkür ederim :) alacaksan o halde, sen de güzel güzel günlerde kullan


    Dnz, markanın banyo tuzlarını henüz kullanmadım ancak başka bir markanınki var elimde. Peeling tarzı denebilir ancak uygulama şekli onun gibi değil, küvete banyo tuzunu biraz ilave edip, vücudu dinlendirmek amaç. Banyo tuzunun özelliğine göre de ölü hücrelerden arındırıp stres attırıyor. Ayaklara özel hazırlamak için de, su dolu küçük bir kaba banyo tuzu ilave edilerek yapılabilir. Ki ben de genelde, ikincisini uyguluyorum


    Ayakkabı aşktır, merhaba. mail aldresimden ulaşabilirsin miskinkek@gmail.com

    YanıtlaSil
  5. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  6. ayy çok tatlı ambalajları :))

    YanıtlaSil
  7. benim de ambalajı hep dikkatimi çekiyor internette gördükçe ama kullanan birisi olmadığından almıyordum :) artık alabilirim yaşasın :)

    YanıtlaSil
  8. Kozmetik Turu, çikolatalı yazın ağır olur diye çekindim, ama benim de aklımda aslında :) Evet ambalajlar pek şeker


    Kozmetik Deneyimleri, kesinlikle :))


    Rosa y Gris, fena değil ama harika da değil, arada bir yapıda. Ambalajlarına kapılmamak elde değil lakin :)

    YanıtlaSil
  9. bende vücut losyonunu almayı düşünüyorum :))
    evet bende kabına aşık oldum :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısın, çok şirin :)

      Sil