Arama Kutusu

Boyner Kozmetik Alışverişi : Herbatint Organik Saç Boyası

Boyner Kozmetik Alışverişi Herbatint Organik Saç Boyası
Boyner Kozmetik Alışverişi Herbatint Organik Saç Boyası


Daha önce sadece yurt dışından temin edebildiğim organik saç boyamı, bir ara Tekin Acar'da görmüştüm fakat gördükten kısa bir süre sonra yok oldu. Geçtiğimiz günlerde, Boyner mağazalarında tekrar görünce sevindim. Zira, bu zamana kadar kullanıp memnun kaldığım en zararsız saç boyası Herbatint. Amonyaksız, parabensiz ve parfümsüz olması bir harika. Daha detaylı yazısını, şurada yazmıştım.


Boyner Kozmetik Alışverişi Herbatint Organik Saç Boyası
Boyner Kozmetik Alışverişi Herbatint Organik Saç Boyası

Koyu kestane olan saçıma en yakın ton olanı, satış görevlisiyle beraber katalogtan seçtim. Boyanın numarası 4N, ismi ise Chatain. Fiyatı da 35 Lira idi. Yurt dışındaki fiyatının 12$ olduğu düşünülürse, çok uç fiyatta değil. Eğer organik saç boyası arıyorsanız, Herbatint'i denemenizi öneririm.


2 kutu saç boyasının yanında, Maybelline Color Tattoo  farlarından bu rengini ne zamandır arayıp bulamadığım Eternal Silver 'ı da Maybelline standında görünce, alışverişime ekledim.


5 yorum:


  1. Boyama şeklinide yazabilisen iyi
    olur benim gibi acemilere miskin:)
    güle güle kullan.

    YanıtlaSil
  2. Cfusun, elbette yazarım :) Boyama sırasında fotoğraflarını çekmeye çalışacağım. Teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  3. benim de saçım yok yıprandı denemek lazım :D:D:D:D

    semforever-semforever.blogspot.com

    YanıtlaSil
  4. Çok pahalı bi boyaymış :( yoksa koşup alma modundayım :)

    YanıtlaSil
  5. Semforever, denemeni tavsiye ederim :)


    Chichom Makeup , organik boyalar genel olarak pahalı, hatta bana öyle uygun geldi ki, kuafördeki rakamları duyduktan sonra :) Market raflarındaki satılan kimyasalların 2 katı fiyatı, ama katkat kaliteli içeriğe sahip

    YanıtlaSil