Arama Kutusu

Meyve Püresi Hissi Veren Lipgloss Bourjois 'ten


Sorbe, meyve suyu/püresinden oluşan şeker, su, şampanya, likör gibi aromalar da eklenerek çeşitlendirilebilen, sıcak yaz günlerinin ideal serinletici lezzetidir. Hafif donmuş az şekerli, meyveli, şampanyalı hafif içeceklerdir (Uludağ Sözlük'ten)


İsmi ile cismi müsemma olan bir parlatıcı o. Su bazlı formülü ile parlak ama yapışkan olmayan dudaklar iddiasını haklı çıkaran Bourjois markasının, Eau de Gloss isimli dudak parlatıcılarından 20 numaralı Sorbet Fraise.



İçerisinde minik pırıltılar barındıran, kırmızı ile turuncu arasında bir renkte. Meyve püresinin pütürlüğü gibi bir yapıya sahip. Dudaklara sürüldüğünde bu fark hissediliyor. İlginç bir şekilde de ferahlık hissi sağlıyor dudaklarda. Farklı bir yapısı var. Minik kristal şekerler gibi. Kalıcılık yönü ne çok kuvvetli ne çok zayıf. Dudak parlatıcılarında kalıcılık beklentimi ağır yapılı lipglosslar verdiği için, bu beklentiye kapılıp almadığımı hatırlatmakta fayda var.




Ambalajı çok şirin. Şeffaf akrilik tüp içinde oluşu hem zarif hem sevimli duruyor doğrusu. Plastik aplikatöre sahip değil, küçük ama işe yarayan bir fırçası var. Uygulaması pratik, rengi canlı , parlak ve nemlendirici vazifesi de fena sayılmaz. Kalın ve ağır his veren yapış yapış lipglosslardan bıkanlara, serinlik hissi isteyenlere güzel bir alternatif. 


Benim için, her zaman favori glosslarımdan biri. Özellikle yaz günleri için ideal, sür-çık tazeliğinde.


6 yorum:

  1. Bence bu tür ürünleri artık elden ziyade dudakta falan göstermelisin,her bakımdan daha iyi olup daha hoş duruyor bence :)))

    YanıtlaSil
  2. Ambalaj olarak kesinlikle "Beni al beni al" diyor :)
    Bana da beklerim.
    http://locosmetico.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  3. Kozmetik_Delisi, ambalajı aynen çok çekici. Elbette gelirim bloguna:)

    YanıtlaSil
  4. Adsız3/8/12

    Bu markanın 3D olanlarını denediniz mi o fiyata değer mi

    YanıtlaSil
  5. benimde ilgimi çekti bazı watsonslarda vsrmış gidince kesinlikle bakıcam :)

    YanıtlaSil
  6. nasli_ , öyle bir düşüncem yok.


    Adsız, ne yazık ki denemedim henüz.


    Xoxo, evet orada var :) Boyner Watsons ve sanıyorum ki Gratis 'lerde var. Bir de pek çok internet sitesinde de satışına denk geliyorum

    YanıtlaSil