Arama Kutusu

Bitenler Kulübü #16

bitenler-kulubu

Bitenler Kulübü 'mde Bu Seferki Ürünleri ;


1) Bioderma Sensibio H2O : Severek kullandım ancak çarçabuk bitişine şaşırmadım değil. Makyaj çıkarıcılarım, genelde bu devasa boyutun yarısı kadar olmasına rağmen, daha uzun gidiyordu. Şurada daha fazla ayrıntısını yazmıştım.


2) Oral B Pro Expert Ağız Çalkalama Suyu : Çok sevdim, alkolsüz bir ürün. Sağladığı ferahlık hissi harika.


3) Andorex Gargara : Eczaneden sürekli olarak aldığım antiseptik ağız solüsyonu. Bir üsttekiyle farkı, enfeksiyon ve iltihaplarda da etkili.


4) Arko Nem Buğda Özlü Vücut Losyonu : Minik boyda olduğundan, birkaç kullanımdan sonra bitti. Cildi yumuşatıyor ama farklı ya da üstün bir yanını görmedim, bildik kremleren.


5) L'Oreal Colour Riche Balm (Pink Satin) : Güneş koruma faktörlü olduğu için (Spf 15) yaz zamanı kullanıp bitirdim. Rengi neredeyse yok gibiydi, sadece ışıltı ve yumuşaklık veriyordu dudağa. Daha fazla ayrıntılı yazısı şurada. 



Biten kozmetik ürünlerim bu kadardı. Darısı bitmek bilmeyen kozmiklerin başına...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder