Arama Kutusu

Bitenler Kulübü #15

bitenler kulubu

Bitenler Kulübü 'mde Bu Sefer ;


1) Sebamed - Clear Face Care Gel : Bu nemlendirici jeli çok sevdim. Bu tarz jeller, karma cildimde sadece yazın iyi etki yapmasına rağmen diğer mevsimlerde kurutuyor. Yaz bitmeye yakınlaşırken, yeni bir tanesini daha edinip edinmemekte kararsızım. (Şuradaki yazımda incelemesi mevcut)


2) Bioderma - Sensibio Freshness Deodorant Roll On : 2'li kampayasından faydalanıp edindiğim bu roll on'lardan ilkini bitirdim, tere karşı pek etkili olduğunu söyleyemem ama koku maskeleyici olarak sevdim. (Yazısına şuradan bakınabilirsiniz) 


3) Dalin Kolonya Sprey Floral : Pembe rengindeki Dalin'in çiçeksi kolonyası, günün her anı yanımda resmen. Ambalajının üstündeki yazılarının etiketi, kendiliğinden çıktı. Bu kokusunu sevdiğim için, ikincisini de almıştım. Şurada bahsetmiştim. 


4) Rosense Gün Suyu : Yaz-kış demeden kullandığım, bittikçe yenilediğim bir ürün. Severek kullanıyorum. Cilt bakımımda etkisi de olduğu bir gerçek. Hakkında daha fazlasını, şurada yazmıştım.


5) Leydi Kozmetik'ten 2 adet rimel : Yaz zamanı, makyaj yapmaya üşenen ben, sadece rimeli ihmal etmiyorum. Günlük kullanıma ideal, fazla iddialı olmayan bu rimelleri bitirdim. Ancak ilk kullandığımda daha güzel etki yaratırken, kullandıkça yapısının tuhaflaştığını da itiraf etmem gerekir :/


1 yorum:

  1. Gülsuyu ve rollondan bende cok memnunum canım.Bu arada blogumdakı cekılısıme katılırsanda mutlu olurum:)

    YanıtlaSil