Arama Kutusu

Bitenler Kulübü #14

bitenler+kulubu


Bu seferki Bitenler Kulübü 'mün tekrarlarını almayacağımı türden. 


1) Freeman - Truly Luscious Chocolate Brown Sugar Body Scrub : Bu vücut peelingini daha önce şu yazımda bahsetmiştim. Yapısının ağırlığı, fazla sentetik kokusu yüzünden pek sevemedim, yeniden almayı düşünmüyorum. 


2) Claire's 'in bir lipbalmı, ne yazık ki bu dudak bakım ürünün ismi hem hafızamdan hem ambalajın üzerindeki etiketinden silinmiş olduğu için, tam ismini yazamıyorum. Ancak Claire's lipbalmları hemen hemen aynı kalitede, çok kötü değil, çok iyi de değildi. Epeydir benimle birlikte olan bu lipbalm, dudakları yumuşatıyor ama dudaklarda birikme yapıyordu. 


claires-lipbalm-kullananlar


3) I Love Cosmetics - Raspberry Duş Jeli : Çok özelliği olmayan bir duş jeli idi. Yapaylığını hissettirdi kullanırken, pek sevemedim. Detaylı yazısı şurada. Yenisini almayı düşünmüyorum.


4) L’Oréal Paris - Elséve Kolay Tarama Kremi : Uzun yıllardır duş kabininde duruyordu devasa şişesi. Saç bakımımda L’Oréal ürünlerini içerikleri dolayısıyla kullanmıyorum. Ev halkı tarafından bitirildi neyse ki. 



3 yorum:

  1. seninbitenler yazılarını zevkle okuyorum..çoğu sadece link veriyor sen öyle yapmıyorsun açıklıyorsun da:)

    YanıtlaSil
  2. Sevgili Miskin kek diye söze başlayasım geldi :)
    Blog adını çok seviyorum da :))

    Blogumda mis kokulu bir çekiliş düzenliyorum,sende katılırsan sevinirim.

    http://aishasbazaar.blogspot.com/2012/08/aishas-bazaardan-hediye-paketi-kazanmak.html

    Selamlar,Sevgiler..

    YanıtlaSil
  3. Esther, teşekkür ederim :)

    Aisha's Bazaar , teklifin için teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil