Arama Kutusu

Bioderma Sensibio H2O



Bioderma'nın hassas ciltlere özel yüz temizleme solüsyonu hem göz hem yüz makyajında kullanılabilir. Çoğu online eczane sitesinde 1+1 kampanyasıyla bulunmakta, ben de bu fırsattan faydalanmıştım.

Hem göz hem yüz makyajında kullanılabilir olması çok iyi. Zira bazı makyaj çıkarıcıları, gözlere uygun olmayan yapısıyla işlevini yitiriyor. İçeriğindeki salatalık ekstresi sayesinde makyajı çıkartırken, cildi yormadan yatıştırıyor. Çoğu göz makyajı çıkarıcısında yaşadığım yakma problemini, Bioderma H20 ile yaşamadım. Ancak 2 olumsuz noktasını göz ardı etmemem gerekir :

1) Yoğun makyajı çıkarmada çok başarılı değil.
Günlük makyaja yetebilen ancak yoğun yapılan, özellikle suya dayanıklı göz ürünleri kullanılan göz makyajını çıkarmada başarılı bulamadım.

2) Devasa olmasına rağmen, su gibi gidiyor.
Şu ana kadar, hiç 500 ml'lik makyaj çıkarıcım olmadı. Ancak sahip olduğum diğer ürünler, bunun yaklaşık yarısı boyutunda olmasına rağmen, daha fazla sürede tükettim. Bioderma H20 tek seferde fazla çıkartmadığından olsa gerek, her kullanımda bir değil, birkaç pamuk ile bol bol tüketmek durumunda kalıyorum. Haliyle, diğer makyaj çıkarıcılarıma nazaran daha hızlı bitiyor.



Bu 2 olumsuzluk haricinde, sevdiğim ve devamlı alacağım ürünler arasında yerini aldı. Parfümsüz ve alkolsüz bir ürün oluşunu, ayrıca sevdim. Parfümün ciltte leke bıraktığını, alkolün ise cildi daha çabuk yaşlandırdığını unutmamak gerek. Edinmeden önce, okuduğum zibilyon tane olumlu yorumlarla birlikte diyebilirim ki, bir makyaj çıkarıcı olarak kazandığı ünü hak ediyor. Fakat içeriğinde bulunan Disodium EDTA, çok masum bir madde değil. Kozmetik ve cilt bakım ürünlerinin içeriğinde sıklıkla rastlanan bu madde, sitotoksik özelliğinde olup cilde yararı değil zararı dokunan bir kimyasal. Toksik maddelerin birikmesiyle hücrenin ölümü gerçekleşir. Bu yüzden doğal içerikli olmayan bu tarz ürünleri fazla sıklıkla kullanmamak gerekir. Kendi adıma, bu ürünlerin doğal olmadıklarını bildiğim halde kullanıyorum fakat hayatımı kozmetik ve kimyasal içeriklerini her an düşünerek yaşamıyorum. En nihayetinde, makyaj da bakım da, bir hobi meselesi. Cildimde toksik etki yarattığı zararını, makyaj yaparken canlandırdığı ruhumla geri kazanıyorum. Mutluluk bünyenin olmazsa olmazı. Dengesi kurulduktan sonra, ben kozmetik ve bakım ürünlerinin çok tehlikeli riskler yarattığını düşünmüyorum.


Özetle, Bioderma Sensibio H20 dünyanın en iyi makyaj çıkarıcısı olmasa da, dünyanın en hızlı ve şipşak yardımcısı olarak tarihe geçebilir. 

(resim kaynak:123rf.com)

6 yorum:

  1. tüm online kozmetik sitelerinde olan benim de kafamı karıştıran bir üründü:D bu yazı ise tam da aradığım yazıydı çok teşekkürler :D:D:D Sanırım biraz daha araştırıcam:D

    semforever-semforever.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. Ben once bir jelle yuzumu yikayip goz majyaji ve kalan kalintilarin temizligi icin kullaniyorum kendisini

    YanıtlaSil
  3. ohh ya ne güzel demişsin! kesinlikle bende öyle düşünüyorum, evet bile bile gidip zehir kullanmamak lazım ama bunda bu var şunda şu var diye diye de yaşanmıyor :D hem zaten verdiği zararı mutluluk hormonu salgılayarak telafi edebiliriz :D valla ağzına sağlık :D

    YanıtlaSil
  4. Semforever, :))


    Beautiful and sweets, en güzeli o aslında, ama miskinliğim yüzünden tek seferde çıkarmaya yöneliyorum

    Shewgy, aynı düşüncedeyim seninle :) Mutlulukla cilt zararını dengelemek mühim olan

    YanıtlaSil
  5. Çok güzel bir yazı olmuş elinize sağlık ^-^ Gratis veya watsonslarda bulunuyor mu biliyormusunuz?, benimde tek çözemediğim şey dermokozmetik olması avantajmı dezavantajmı ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba :) Dermokozmetik ürünler diğer kozmetik ürünlerinden içerik olarak farklıdır, bu yüzden kozmetik marketleri yerine ülkemizde eczaneler veya dermokozmetik online alışveriş sitelerinde satılmaktadır. Tedaviye yönelik kozmetik ürünleri olarak tanımlayabilirim, hatta bazıları doktor önerileriyle de alınabiliyor. Avantaj elbette, kozmetikte pek çok markadan daha iyi içerik veriyor, özellikle cilt bakımı için iyi içerik şart. Umarım yardımcı olmuştur bu yazdıklarım, Sevgiler <3

      Sil