Arama Kutusu

Aquolina - Wild Strawberry Duş Jeli


Aquolina Wild Strawberry Duş Jeli
Aquolina Wild Strawberry Duş Jeli

İtalyan markası olan Aquolina 'nın, pek meşhur parfümü olan "Pink Sugar" sevdiğim parfümlerden olmasa da, markanın kokulu duş jelleri daha çok ilgimi çekiyor. Yaban çileği kokusuyla banyo keyfini lezzetlendiriyor. Cildi yumuşatma özelliği güzel olmasına güzel ancak temizlemesinden memnun kalamadım. Sanki vücuttan çıkmıyormuşçasına verdiği his de ayrı kötü yanı. Bu etkideki duş jelleri ne yazık ki benlik değil.


250 ml'lik ambalajı şirince, bana süt şişelerini anımsattı. Sevil Parfümeri 'den temin etmiştim ama sanıyorum ki Sephora 'larda da satılmakta.  Temizleyici özelliğini pek sevemediğim için, bir daha alacağımı sanmıyorum. Hem koku hem temizleme yönünden başarılı olan duş jellerine kıyasla fiyatını da hak etmiyor.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder