Arama Kutusu

Alix Avien Mucize Terracotta Pudrası


Kapatıcılık özelliğinden memnun kaldığım, cildimle bütünleşen ve verdiği doğal görüntüsü ile gönlümü fetheden Alix Avien Terracotta Pudra'yı, şurada bahsettiğim alışverişte, yanında rimel hediyesi ile edinmiştim. İyi ki edinmişim diyorum. Çünkü kullanmaya başladığım günden beri, sevgim giderek artıyor.




Bendeki 01 numarası, sanıyorum ki numara 4 en koyusu. İlk kullandığımda, bu rengin benim için biraz koyu geldiğini düşünmüştüm, fakat birkaç saat sonra, cildimle harika uyuştuğunu görünce şaşırmadım değil. Pul pul görüntü bırakmıyor. Kadifemsi görünüşünü sevdim. Başta koyu gelen rengi de oturdukça daha güzelleşti. "Mucize" diye lanse edilmesi boşa değil.

* Güncelleme : Yazıya gelen yorumlar üzerine vermem gereken ek bilgi, diğer numaraların sedefli/ışıltılı serisinden olduğu, sadece 1 numarasının mat durup, tüm ciltlere uyum sağlıyor olduğunu bildirmek istedim.


Üstün kapatıcılık sağlayan bir ürün olmasa da orta düzey kapatıcılığın hakkını veriyor. Cildin renk düzensizliklerine yetebilen, hafif yapılı bir pudra. Fondöten üzerine kullanıldığında, daha pürüzsüz makyaj elde edilebileceği gibi tek başına da rahatlıkla kullanılabilir (ki ben de bu şekilde kullanıyorum) Parlamayı azaltıyor, mat bir görüntü veriyor, cilt renginin eşitsizliklerini ortadan kaldırıyor. Kalıcılığı da beklentimin daha üzerinde çıktı, 5-6 saat boyunca yerli yerinde duruyordu.  Uygulamasını bir pudra fırçası ile yapıyorum. Hassas cildimle de herhangi bir olumsuzluk yaratmadı. Tek eksi yanı, tozutmayı ihmal etmemesi. Fakat bu durum, çok rahatsızlık verici düzeyde değil. Hayvanlar üzerinde test edilmiyor. Arkasında, içerik listesiyle beraber son kullanma tarihi de yazıyor ki bu şahane. Mesela bendeki Haziran 2014'e kadar. Önerebileceğim, güzel bir pudra oldu benim için.

- İçerik Listesi -

9 yorum:

  1. Flormarim bitmek uzere deneyebilirim bunu da

    YanıtlaSil
  2. Adsız6/8/12

    Alix Avien terracotta serisinde tek bir mat pudra var oda 1 numara dediğin gibi sonradan rengi cilde oturduğu için tek renk tüm ciltler için uygun oluyor serinin diğer numaraları ise msf yapısında ışıltılı pudralar

    YanıtlaSil
  3. ş.d7/8/12

    Merhaba Miskin Kek. 1-2-3-4 sırası koyuluk sırasını belirlemiyor.bu pudra önceden tek bir çeşidi vardı ve o her rengine uyuuyordu.fakat sonradan pudra piyasada tuttukça farklı yapılı olan numaralar belirdi bu yüzden numaralandırma var.dediklerin gibi çok güzel yapısı var.hatta pahalı pudralarla rekabete bile girer.o derece.

    YanıtlaSil
  4. bu pudraya karşı merakım günbegün artıyor sık dişini yıldız evde milyon tane pudra varken gaza gelme diyorum:)

    sevgiler
    yildizlimakyaj.blogspot.com

    YanıtlaSil
  5. Adsız7/8/12

    BENDE KULLANIYORUM SADECE MERAK ETTİĞİM ISLAK DA KULLANILABİLİYOMUYDU,SANKİ ÖYLE DUYMUŞTUM AMA EMİN DEĞİLİM?

    YanıtlaSil
  6. bu ürünün beğenenleri çokmuş, hep okuyorum :) ama içerik listesini okuduktan sonra korktum açıkçası biraz :S bir ben yokum içerisinde :)

    YanıtlaSil
  7. Audrey, denemeni tavsiye ederim :)


    Adsız 1, teşekkür ederim bilgilere, bu bilgiyi yazının güncellemesine ekleyeceğim


    ş.d, teşekkür ederim bilgilere, bilmediklerimi, bir üst yorumda değindiğim gibi ekleyeceğim yazıya


    Yıldız, bence aklında bulunsun, bitince eldekiler, şans vermeyi unutma :)


    Adsız 2, fırınlanmış ürünler (terracotta) hem ıslak hem kuru kullanılabiliyor ancak bunun gibi kompact pudrayı ıslak kullanmak pek iyi olmaz diye düşünüyorum, taşlaşabilir yüzeyi.


    Bakımlıblog, ne yazık ki, organik kozmetik bir ürün değil, ancak yapısından ve duruşundan öyle memnun kaldım ki, arada kullanmanın ciddi sorunlar yaratacağını düşünmüyorum ben, bu konuda dengeden yanayım :) Bir şansı hak eden bir pudra kesinlikle. Hayvanlara test yapmadığı da ayrı bir artı.

    YanıtlaSil
  8. really nice post. thanks for sharing.
    lovely greets
    maren anita

    Can I invite you to my GIVEAWAY ???:

    *dogeared heart necklace*

    FASHION-MEETS-ART by Maren Anita

    YanıtlaSil
  9. Adsız8/5/13

    Sadece hayvanlar üzerinde test etmediği için bile alınabilir. alacağım evet.

    YanıtlaSil