Arama Kutusu

3KA.Com Online Cilt Bakım Ürünleri Alışverişim

3ka-Com-Online-Alisveris-Yapanlar


3KA Com Online Kozmetik Alışverişim

Alba Botanica ürünleri ile ilk tanışmam, yurt dışı alışverişlerinin sefasını sürülen günlerde, iherb.com sitesi sayesinde olmuştu. Doğal içerikleri ve ciltteki etkileriyle beğenimi kazanan Alba Botanica, neyse ki artık ulaşılabilir sitelerde de yer alıyor.

Pek çok organik markanın çeşitliliğine sahip 3ka Com sitesinden, ne zamandır alışveriş yapmayı düşünüyordum. 2 gün önce yaptığım alışverişin, elime hemen ulaşmasına sevindim. Hızına hayran kaldım doğrusu. Ups kargo ile geldi.

Ödemesini PayPal ile yaptım, World kard harici kredi kartlarına taksit olmaması üzücü bir durum. Umarım ilerleyen zamanlarda, banka seçenekleri artar da daha rahat alışveriş ortamı kazanır. Bu arada, kapıda ödeme seçeneği de mevcut.

Aldıklarım şunlar ;



* Organix - Acai Berry Avocado Şampuan : Saçlarımı boyamayı düşündüğüm için, renk koruyucu ve içeriği iyi bir şampuan arıyordum. Çok iyi denk geldi. Üstelik fiyatı da diğer sitelere nazaran uygun, 24.80 Lira

* Alba Botanica - Rainforest Foaming Cream Cleanser : Yüz temizleyici köpük. Kullandıkça etkilerini bloga yazacağım.

* Alba Botanica - Jasmine & Vitamin E Moisture Cream : Kuru cilde sahip olan kardeşim için aldım, içeriği harika.


10 yorum:

  1. Güle güle miskin günlerde kullan canım:)

    YanıtlaSil
  2. Adsız30/8/12

    kremin fiyatı nedir acaba?

    YanıtlaSil
  3. albaların etkisini merak ediyorum. doğal ürünlere ilgim arttı. yazarsın umarım daha sonra :)

    YanıtlaSil
  4. Yelda, teşekkürler :)


    Adsız, 30 Lira.


    Franchising, mutlaka paylaşacağım :)

    YanıtlaSil
  5. Alba Botanica'ya bayılıyorum, hem ucuz hem de içeriği temiz <3

    YanıtlaSil
  6. Onorr, hemfikirim :)

    YanıtlaSil

  7. avalon organics Q10 serumunu denedin mi? ben alamyı düşünüyorum.
    firmaya yazdım ama geri dönmedi mail adresleri yok sanırım :)
    kaç yaş içindir biliyormusun?

    YanıtlaSil
  8. Cfusun, dediğin seruma bakındım, içeriği çok iyi. Kırışıklık düzeltici olarak geçiyor, cildin elastiğini kaybettiği 30'lu yaşlara daha uygun fikrimce. Ama daha erken yaşlarda da serumları kullananlar fazla, memnunlar da. Bana kalırsa, genç yaşlarda sıkı ve diri cilde uygulamaya gerek yok. Bu arada, sen dediğinde hatrıma geldi, maillere cevap ya çok geç veriyorlar, ya hiç :/

    YanıtlaSil
  9. evet aynen içerik çok iyi cosdna.com dan baktım bende..
    ama 27 yaşındayım bana uyarmı?
    nemlensin ve parlaklık versin istiyorum:)

    YanıtlaSil
  10. Olabilir bana kalırsa. Hem esas olan sağladığı mutluluk. Eğer mutluluk verecekse, kesinlikle al :) Ciltte iyileştirmeler yapacağı şüphesiz, içeriğinden dolayı ama kırışıklık açıcı ürünlere 30-35ten evvel yoğun kullanılmamasından yanayım. Ufak tefek kullanımlar yeter de artar düşüncesindeyim :)

    YanıtlaSil