Arama Kutusu

Watsons Kozmetik ve Bakım Ürünleri Alışverişim

Watsons Kozmetik ve Bakım Ürünleri Alışverişim

Watsons Kozmetik ve Bakım Ürünleri Alışverişim
Watsons Kozmetik ve Bakım Ürünleri Alışverişim

Watsons Kozmetik ve Bakım Ürünleri Alışverişim
Watsons Kozmetik ve Bakım Ürünleri Alışverişim





Watsons mağazalarından yaptığım kozmetik va bakım ürünleri alışverişimde, hem müdavimi olduğum, hem de ilk defa kullanacağım ürünler mevcut.

Daha önceden kullandığım ballı saç bakım ürününü, bittiği için yenilemek istedim.

Brightning Body Scrub, çilek özlü bir vücut peelingi. Merak ettim.

Live Clean Argan yağlı sprey, kaçıncı şişem, hatırlamıyorum. Müdavimiyim. Şuradaki yazımda nedenlerini sıralamıştım.

Oral B, diş ipi. Ağız hijyenimiz için her zaman lazım.

Super Drug vücut peelingi, daha öncesinde de kullanıp memnun kalmıştım. Bittiği için yenilendi.

Kruidvat gözlük camı temizleme mendilleri, her Watsons alışverişimde mutlaka ediniyorum. Çok memnunum.

Su geçirmez yara bandı.

Nourishing shower cream, şeftali ve bal özlü duş kremi.

Pastel Oje (Numarası 31)

Ve son olarak, Johnson's Baby Vazelinler.

7 yorum:

  1. Güle güle kullan aldıklarını :) Ballı saç maskesini şu anda ben de kullanıyorum, kokusuna bayılıyorum!

    YanıtlaSil
  2. Güle güle kullan hepsni tatlım.Ben seyı merak ettm.
    Dus kremı ne oluyor :))

    YanıtlaSil
  3. Çilekli body scrub'ı çok severek kullanıyorum. Yemek geliyordu içimden =P Ballı saç bakım'ı hep merak ettim ama bir türlü deneyemedim.

    YanıtlaSil
  4. Makeupwithstyle :) teşekkür ederim. Ben de kokusunu seviyorum :)


    Merve Yıldız, teşekkür ederim. Duş jelinden hallice kremsi olan vücut temizleyici olsa gerek, mantıken en azından. Henüz denemedim


    Lindenza, çilekli ürünler çok cezbedici cidden, ballı maske şahane olmasa da denemeni öneririm, tekrarını alıyorum sürekli, sandığımdan daha çok sevmiş olmalıyım :)

    YanıtlaSil
  5. vazelinler çok şirin duruyor canım:) ben de almak istedim bi anda:D ama ne için aldıgını merak ettim ki bi sebep bulup alayım?

    YanıtlaSil
  6. O body scrublari yemek geliyor icimden sanirim buyun cesitleri var bende..

    YanıtlaSil
  7. Esther, ben ayak bakımı için kullanıyorum. Pek çok kullanım alanı var, Lilakutu bunun için güzel bir derleme hazırlamış, okumanı öneririm

    http://www.lilakutu.com/lilasirlar/vazelinle-gelen-guzellik/


    Audrey, daha büyük boyları da mı var, hiç denk gelmedim.İştah açan kozmetik ürünleri her zaman favorim :)

    YanıtlaSil