Arama Kutusu

Too Faced Bronzer / Creme Brulee

Creme Brulee,bronzer kullanimi


bronzer,too faced

too faced,Creme Brulee


Yaz günleri için ideal olan Creme Brulee , koyu tarafı bir bronzer şeklinde, diğer tarafı ise bronzer aydınlatıcısı olarak son zamanlarda en sık kullandıklarımdan biri oldu. Fakat bronzer olarak tek başına yeterli ve çok başarılı değil.

Too Faced ürünlerine artı bir sempatim olduğunu itiraf etmeliyim. Peşin hükümlülüğümü bir tarafa bırakırsam, bu allığın/bronzerın makyajda hoş bir uyum yaratışını sevdim. Rengini veren bir ürün olsa da ne çok yoğun bir allık olduğunu, ne de saatler boyu kalıcı olduğunu iddia edebilirim. Sürümü yumuşak ve saten yapısında.

swatch too faced bronzer

bronzer,too faced kullanan

Allık/bronzer harici far olarak da kullanıyorum ve sonuçtan memnunum. Kabında küçük bir ayna da olmasını yeğlerdim ancak hafif ve yer kaplamayan pratik ambalajı hoş. Boyutu 5 gr.

too faced içerik

4 yorum:

  1. renklere bayıldım güle güle kullan:)

    YanıtlaSil
  2. Blogunu cok sevdim. Too faced alligi da:D ben de bu aralar too facedin bir kac urununu edindim ve ozellile dis kaplarina bayildigimdan seve seve kullaniyorum. Bu urune rastlamamistim. Gule gule kullan. Bizim de blogumuza bekleriz, hem de cekilisimiz var :D http://guzelliknehri.blogspot.com/2012/07/cekilisssss.html

    YanıtlaSil
  3. Guzelliknehri, merhaba teşekkür ederim :) Bu ürün eski seriden, tek başına satılıp satılmadığından emin değilim, ama belki büyük paletlerinde konulmuş olabilir.

    YanıtlaSil