Arama Kutusu

Superdrug - Plum & Red Cherry Body Polish



Hoş kokusu gibi yapısını da sevdiğim bir vücut peelingi olan bu ürün Superdrug markasına ait ve sadece Watsons'larda satılıyor. Erik ile kiraz içerikli bir ürünün bu kadar hoş kokuda olabileceğini düşünmemiştim. Meyvemsi ve iştah açan bir kokuya sahip. Kullanmaya başladıkça daha çok sevdim. İçinde, fotoğrafında da görüldüğü gibi minik granüller var. Görünümü resmen bir marmelat. Kremsi/jel arasında bir yapıya sahip. İçeriğini biraz fazla kimyasal bulduğumu es geçmemeliyim. Üstün bir vücut peelingi olduğunu söyleyemem ama özellikle fiyatına nazaran gayet iyi. Keyifle kullanıyorum. Sağladığı yumuşaklık orta şeker, hatta belki biraz daha düşük sayılabilir. Fiyatı 6-7 Lira civarı diye hatırlıyorum. Boyutu ise 200 ml. Favori vücut peelingim olmasa da, arada almayı da kullanmayı da seviyorum. 

- İçerik Listesi -

2 yorum:

  1. iştah açıcı gözüküyo resmen adını yazdm bende alcam :)

    YanıtlaSil
  2. Xoxo, açtığı iştaha dayanamadım ben de :)

    YanıtlaSil