Arama Kutusu

Sebamed Nemlendirici Gündüz Kremi (Mousturizing Day Cream)


Eczanemizde.Com tarafından, deneme boy ürünleri gönderilen ürünlerden Sebamed'in bu gündüz kremini, hassas ve normalden kuruya dönük cilde sahip olan kardeşim, severek kullandığı için, ürünün tam boyunu aldım. Sebamed 'in sevdiğim en güzel yanı, ürünlerinin içeriği zararlı kimyasallarla dolmadan, olması gerektiği formüllerle üretilmesi. Sade içerikli ve cildinizi yumuşatan bir nemlendirici krem arıyorsanız, iyi bir tercih olduğunu düşünüyorum.

Gözenekleri tıkamadan, kuru ciltlerin istediği yumuşatmayı sağlayabilen, cilt ph dengesiyle de uyumlu olup 5.5 ph içeriği olan, emilme hızı (bir harika olmasa da) gayet iyi, tahrişlikleri dahi yatıştıran güce sahip bir krem olduğunu söyleyebilirim. Fakat normalden karmaya dönük bir cildiniz var ise, size ağır gelebilir. Hipoalerjen olduğu için alerji riski minimum. Bana göre tek eksi yanı, kokusu. Tuhaf bir kokuya sahip, çok yoğun ve sentetik sabun gibi. Ben pek sevemedim. Sitesinde yazdığı bilgiye göre de, "%80 nemlendirici, %20 besleyici özelliktedir. Egzama, Rosacea, Kontakt dermatit, Ichtyosis’de tedaviye yardımcıdır"

Kuru ve hassas ciltlere özgü, hem nemlendirmesi yeterli hem hafif yapılı hem de makul fiyatlı bir ürün. Ben 25 Lira civarına edinmiştim ve boyutu ise tam olarak 75 ml.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder