Arama Kutusu

Sebamed Yüz Bakım Jeli

sebamed,yüz jeli,cilt bakımı

Sebamed Yüz Bakım Jeli


Sebamed Clear Face Care Gel


Karma bir cilde sahibim. Özellikle yaz mevsiminde, cildimi daha rahat hissettiğim jel formundaki nemlendiricilere yöneliyorum. Bu sayede eczaneden edindiğim Sebamed 'in parfüm, yağ, emülgatür, formaldehit salıcılar , renklendiriciler ve Peg gibi zararlı kimyasallar içermeyen bakım jeli olan "Clear Face Care Gel" ürünü şu ana kadar kullandığım en iyi nemlendiricilerden biri oldu.

Akneye meyilli ciltlere özel olarak üretilse de, karma ciltli biri olarak su gibi hafif nemlendiricileri yazın çok rahatlatıcı buluyorum. İçeriğinde ağır ve zararlı maddelerinin olmaması ve serinletici bir etki bırakması ayrı sevgimi kazandı. Sürdükten sonra, hafif bir yapış yapış hissettirme durumu var ancak yarattığı bu his kısa sürede geçiyor. Geriye ise, gün boyu neme doymuş ve yumuşak bir cilt kalıyor. 

sebamed,yüz jeli,cilt bakımı


Karma veya yağlı cilde sahip olup, ağırlık oluşturmayan yağsız bir nemlendirci arıyorsanız, formülü ile de ağır kimyasallardan sıyrılan ve cildin ph dengesiyle de uyumlu olan bu bakım jelini tavsiye ederim. Boyutu 50 ml ve satın aldığım fiyat ise 25 Lira.


- İçerik -
sebamed face gel ingredients

8 yorum:

  1. Bu ürünü bende bir süre kullandım. Nemlendiricinin ötesinde siyah noktalarıma da çok iyi gelmişti :) Sende güle güle kullan canım , sevgilerle ..

    YanıtlaSil
  2. Adsız28/7/12

    Ben kokusundan çok rahatsız olmuştum kokusuz ürünler tercihim

    YanıtlaSil
  3. Adsız, fakat parfüm içerikli bir ürün değil ki.

    YanıtlaSil
  4. Adsız28/7/12

    Parfümsüz olması kokusuz olması anlamına gelmez ama :/

    YanıtlaSil
  5. Adsız, evet haksız değilsin, o zaman beni rahatsız eden bir koku olmadı diyeyim, beğeniler kişiye göre her daim değişkendir.

    YanıtlaSil
  6. Adsız10/2/13

    Ya bu nemlendirici miymiş? Yani normal nemlendiriciler gibi fondötenin altına sürülebiliyor mu? Ben bunu öyle sivilcelerin üzerine sürülüp 1 saat sonra yıkanan bi jel diye düşünmüştüm evde öylece duruyordu :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Adsız, bildiğimiz nemlendirici bu. Jel formunda olması,karma ve yağlı ciltlere özgü olduğunu gösteriyor sadece. Pek meşhur olan Olay markasının jel kremi gibi. Tek farkı, bunun içeriği daha temiz :)

      Sil