Arama Kutusu

Pabbuc.com ile Online Alışverişim

pabuc-ayakkabi-online-alisverisim

Ayakkabı Sitesi
Online Alışverişim

Pabbuc.com (güncelleme: ne yazık ki artık site kapanmış) daha önce alışveriş yapmadığım sitelerden biriydi. İnternette "%50 indirim" reklamlarını sık sık görüyordum. İndirim kodu haricinde, 3al2 öde kampanyası da yapınca, her ikisinin de kullanımıyla oldukça uyguna alışveriş yapmış oldum. Üstelik site inanılmaz hızlı gönderim yapıyor. Bir iki gün önce sepete atıp ödemesini yaptığım ayakkabıların, bugün elimde olması çok iyi.  Hızlı siteleri seviyorum. 


pabuc-ayakkabi-online-alisverisim




pabuc-ayakkabi-online-alisverisim


pabuc-ayakkabi-online-alisverisim



- Bazı ayakkabılar, tamamen benim ihmalim üzerine tozlu çıkmış, lütfen görmezden gelin :) -

pabuc-ayakkabi-online-alisverisim


pabuc-ayakkabi-online-alisverisim


pabuc-ayakkabi-online-alisverisim


Kısaca alışverişimin sürecine değinmek gerekirse, almak istediğiniz ayakkabıları seçip alışverişinizi tamamlamak istediğiniz de, "Pbbc50" yazarsanız, %50 indirim koduyla beraber, otomatik olarak (seçtiğiniz en ucuz ayakkabı) 3al2 öde kampanyası ile de bir ayakkabınız toplam tutara eklenmiyor. Yani hem bir ayakkabınız bedavaya geliyor hem de diğer ikisine %50 indirim ile sahip oluyorsunuz. Sabit kargo ücreti var, 5 Lira. Ürünler için değişim ücretsiz ancak iade için kargonun ödemesini sizin yapmanız gerekiyor ve belirtilen hasar tespitleri olmadığında alıyorlar. Diğer bankaları bilemem ancak İşbankası'na vadesiz taksit imkanı yoktu. Taksit isterseniz, birkaç liralık farklarla taksitlendirme yapılıyor. Sitenin hızı harika, tek tek defosunu kontrol ettim, en ufak bir hata ile karşılaşmadım. Kimi ürünler, (nedense) kargonun içinden poşetle çıkıyor kimisi kendi kutusunda.

Fazlaca ayakkabı aldım, sadece kendim için değil, kardeşim için de alışveriş yaptığım için fazlaca gözüküyor. Rahat bulduğum ayakkabıları, bu denli uyguna bulmuşken, kaçırmak istemezdim.

Aldığım ayakkabılar hakkında (aslında ayakkabı değil de terlik/sandalet desem daha doğru olacak), ayak numarasının uyum sorunu ve rahatlık/rahatsızlık konusuna değinmek gerekirse, kısaca ;

Twigy ayakkabılar, kısmen rahat kısmen değil. Mesela puantiyeli olanlar (pembe ve beyaz) rahatlar. Daha önceden de Twigy numaramı bildiğim için tereddüt etmedim. Ama ayağınız hangi numara ise, aynı bedeninde alabilirsiniz. 1 numara küçük veya büyüğü tartışması yaratmıyor genelde.

Hot Chocolate, ilk defa duyduğum ve denediğim bir marka oldu. Ve kesinlikle çok çok rahat. Aldıklarımın hepsininden memnun kalmakla beraber, Kod Nuamrası E0779 olan (siyah olanlar) en rahatı. Hatta bu yaptığım alışverişin içinde, en favorim oldular. 36 giyiyorum 36 aldım ve herhangi bir problem yaşamadım.

Bir de, daha dolgu topuklu modelleri, diğeri kadar rahat olmamakla beraber yine de rahat olduğunu söylemek isterim. Fakat en düz tabanlı olan (fileli parmak aralı) fazla düz geldi bana topuk kısmı, almasam da olurmuş. Leopar desenli olan sandalet ise, ürün görsellerindekinden daha sevimsiz geldi bana.

Ipanema markasıyla da ilk defa tanıştım. Daha öncende bazı alışveriş sitelerinde karşıma çıkıyordu. Rahatlıklarına sözüm yok ama ayaklarınız taraklı ise, parmak kısımlarında biraz rahatsızlık yaşayabilirsiniz. Ama bu konuda çok sorununuz yoksa, gönül rahatlığıyla alabilirsiniz.

DSN markasını, hiç sevmedim. Alışverişimde en sevmediğim ve ne yazık ki en pahalı ürün de bu oldu. Şirinliğine kapıldım ancak taban kısmı o kadar sert ki, hiç rahat değil. İade edip etmemek konusunda ikilemde kaldım ama etmemeye karar verdim. Fakat önermem. Bir de görüldüğü kadar kaliteli bir yapısı yok.


Pabbuc com 'u çok sevdim, öneririm :)

(Güncelleme : Site Kapanmış Ne Yazık ki)



18 yorum:

  1. çok güzel şeyler almışsın. İyi günlerde giy. Seni takibe aldım Bende beklerim.

    Görüşmek üzere
    www.bakbuharika.blogspot.com
    http://www.facebook.com/harikadekorasyon

    YanıtlaSil
  2. Merhaba, öncelikle bütün ürünleri güle güle iyi günlerde kullanın. Bir şey sormak istiyorum. Hot Chocolate markasının terliklerinde herhangi bir koku var mı? Örneğin plastik kokusu gibi. Geçen sene bilmediğim bir marka terlik almıştım onda öyle koku vardı iade etmek zorunda kalmıştım o yüzden soruyorum. Gerçi yazında her şeyi çok güzel açıklayarak yazmışsın ama Hot Chocolate ile Twigyi kıyaslarsan kalite olarak bir fark var mı sence?

    YanıtlaSil
  3. Hepsi çok güzelmiş.Güle güle giyin :)

    YanıtlaSil
  4. benim de siparişlerim bugün geldi, dns markası cidden felaket çok güzel görünüyor ama hem tabanı hem derisi çok sert bi ürünün, ayakkabıcıda dövdüreceğim deriyi belki yumuşar bu şekilde

    güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil
  5. Follow_me, teşekkür ederim


    Kalsiyumflorur , öncelikle teşekkür ederim :) Hiç fark etmemişim, yorumunuz üzerine kokusuna baktım, hımm evet o plastik kokusu var. Twigy ile Hot Chocolate 'yi kıyaslarsam, gözüm kapalı Hot Chocolate derim. Rahatlığı daha güzel ve bana göre kalitesi de daha iyi gibi


    Dnz, teşekkür ederim :)


    ElanorTiwele, ah evet, gerçekten kötüler. Ama kıyamıyorum geri vermeye. Söylediğiniz harika fikir, sanırım ben de o şekilde yaptırmalıyım :) Teşekkür ederim, Siz de güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil
  6. ben de birşeyler bakayım dedim ama sen hepsini silip süpürmüşssün :D güle güle kullan
    semforever-semforever.blogspot.com

    YanıtlaSil
  7. Adsız7/7/12

    Canım ben blog dünyasından uzağım. Bir bloga sahip değilim. Sadece takip ediyorum. Sende gördüm aldım. Ve bugün sabah elime geldi. Teşekkür etmek istedim. Oğluşumla 3er çift ayakkabılarımız oldu :)

    YanıtlaSil
  8. guzel gunlerde kullan =) ya bi de bu sitedeki converse ler orjinal mi acaba? almayı dusunuyorum ama indirim, 3 al 2 ode derken cok komik bi rakama gelio 3 converse. karar veremedim bi turlu =/

    YanıtlaSil
  9. guzel gunlerde kullan =) ya bi de bu sitedeki converse ler orjinal mi acaba? almayı dusunuyorum ama indirim, 3 al 2 ode derken cok komik bi rakama gelio 3 converse. karar veremedim bi turlu =/

    YanıtlaSil
  10. Semforever , evet biraz öyle oldu, teşekkür ederim :)


    Adsız, çok mutlu oldum, güle güle kullanın :)


    MystiQuery , çok teşekkür ederim, aldıklarım hepsi orjinal çıktı ve Converse 'in de orjinal olduğunu düşünüyorum. Hakketen çok uyguna geliyor :)

    YanıtlaSil
  11. Hepsi çok güzel hayırlı olsun :)

    YanıtlaSil
  12. Nida B , teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  13. o aldığınız ipanemanın çkahve çiçeklisinin sandalet şeklinde olanını aldım tatilde 15 gün boyunca ayağımdan çıkarmadım desem yeridir 18 liralık bi sandalet bu kadar mı dayanıklı olur bu kadar mı rahat olur bayıldım. sezon alırı açılmaz tüm renklerini edinicem. akşam uzun elbiselerle giydim gündüz plajda giydim. giydim allah giydim:)

    YanıtlaSil
  14. Hutcombine, gerçekten çok dayanıklılar, ben de kullandıkça daha bir memnun kaldım :) Güle güle giyinin

    YanıtlaSil
  15. Merhaba site acılmıyor linkde bır hata olabılır mı acaba?
    Sevgiler. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar, yorumunuz üzerine bakındım. Farkında değilim, site kapanmış :(
      Çok üzüldüm, harika bir site idi, bir hayli de uygundu fiyatları. Konuyu güncelliyorum. Teşekkürler :)

      Sil
  16. Adsız6/5/14

    merhaba hot cholate ürünlerini nerden bulabilirim?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, konuyu yazalı 2 yıl olduğu için bilemiyorum :) Karşıma başka bir yerde çıkmadı henüz, ama uygun fiyatına rağmen inanılmaz rahat bir ayakkabı markasıymış, çok sevmiştim, umarım bulabilirsiniz

      Sil