Arama Kutusu

Morhipo.com Online Alışverişim

Morhipo Com Online Alışverişim

Morhipo sitesini, daha önce pek çok yerde duydum. Hatta, bir ara televizyonlarda dönen reklamlarında, Demet Akalın ve Hande Yener bir ayakkabı için canhıraş koşturup, bir tıkla sepetine ekleyen ismin Seren Serengil oluşuyla tebessüm ettirmişti.


Site, Boyner Holding 'in bünyesinde olan bir alışveriş sitesi. Geçtiğimiz haftalarda, hem İşBankası 'na özel indirim, hem de Avea hatlarına özel indirim çekinin birleşen kampanyasına denk geldiğim için ve ev eşyalarından almak istediğim ürünlerin de uygun fiyatla listelendiğini görünce, oldukça kârlı bir alışveriş yapmış oldum. Bu anlamda çok iyi, ancak sitenin gönderim hızını yavaş buldum, ağır aheste. Taahhüt ettikleri tarihin en son gününde siparişi gönderdiler. Hızlı değiller. Fakat paketleme açısından güzel, aldığım ürünlerin fiyatları da uygun olunca, eh bir de kolinin içinden küçük bu lokum jesti çıkınca, daha bir sempatim oluştu. Hiçbir sorun yaşamadım, gönül rahatlığıyla tavsiye edebileceğim siteler kervanına katıldı.


morhipo-com-alisveris-yapanlar


Aldığım ürünlere gelecek olursam,



İlk aldığım ürün, Homend Doğrayıcı / Rondo

morhipo-com-alisverisim

Bu markanın hiçbir ürününü bu zamana kadar kullanmadım. Fakat kullanmaya başladığımdan beri, memnun kaldım. Hem açma kapaması kolay olan hem de cam hazneli, orta büyüklükte bir doğrayıcı arıyordum. Tüm beklentilerimi karşıladı. Mikrodalgada da kullanılabilen, haznesi 900 ml olan, bir dokunma ile çalışır hale gelen, mutfak işlerinde oldukça pratiklik sağlayan ve sandığımdan daha kaliteli çıkışıyla beni şaşırtan bir ürün oldu. Piyasa fiyatının tam yarısına denk gelişi de cabası.


İkinci aldığım ürün, Bambum Sarımsak Döveni.

morhipo-com-alisveris-yapanlar


Tahta ve ahşaplara nazaran daha kaliteli ve hijyenik olan bambudan yapılan eşyalarıyla, ilgimi çeken Bambum markasının, ev için ihtiyaçlardan biri olan havan.


Diğer aldığım ise, Voit Masaj Aleti.

morhipo,online alışveriş

Özellikle spor sonrası oluşan ağrılar için birebir. Almadan önce, kullanıcı yorumlarına bakınarak karar vermek istedim ancak detaylı bir inceleme bulamadım. Fakat şu anda diyorum ki, iyi ki almışım. Oldukça işe yarıyor. Uzun kolu sayesinde, başkasına gerek kalmadan kısa sürede masajınızı yapıp rahatlamanızı sağlıyor. Kullanma talimatlarına göre uyguluyorum, örneğin 20 dakikadan fazla tutmuyorum vs. Bir masaj salonuna gitmişçesine olağanüstü masaj rahatlığı sağlıyor diyemem. Ancak böylesine uygun fiyata, (ki Morhipo sayesinde piyasanın çok daha altında bir rakama edindim) oldukça güzel bir masaj keyfi veriyor. 2 kademeli bir sistemi var, kullandığım zamanlarda daha sert olan 2. kademesini kullanmaya gerek kalmadı bile. İki olumsuz yanı var. İlki, biraz ağır bir ürün. Yapısı ergonomik olsa da, daha hafif olmasını yeğlerdim. Fakat masajdan sonraki rahatlama hissinin yanında bu fazla sorun teşkil etmiyor. İkinci olumsuz yanı ise, özelliklerde ilk kullanımda rahatsız olduğum kokusu. Plastik boya gibi tuhaf bir kokusu var. Gitgide o koku yok oluyor.


Ve son olarak, Pastel oje. Geçtiğimiz yılbaşı zamanında, sadece sezonluk olarak çıkmıştı fakat alamamıştım. Kırmızı simli ve oldukça sevgimi kazanan bir oje. Bulduğum için sevindim. Numarası 314.



Morhipo,Online Alışveriş





4 yorum:

  1. Güle güle kullan canımm , masaj aletine bayıldım her eve lazım bir ürün :) Güle güle kullan hepsini :*

    YanıtlaSil
  2. Selam, ben de morhipo alışverişlerimde çok memnun kaldım. Özellikle de hızlı gönderilerde süperler, hele de içinden çıkan lokum çok şirin bir jestti. Bir şeyi merak ettim; aldığın farklı ürünleri tek bir sepette, tek bir şekilde mi ödedin? öyleyse çok güzelmiş

    YanıtlaSil
  3. Evet tek bir sepet, tek bir kargo :) Bu yönden çok iyi biz müşteriler için

    YanıtlaSil