Arama Kutusu

MAC 286 Duo Fibre Tapered Blending Brush

mac-286-duo-fibre-tapered-blending-brush
MAC 286 Duo Fibre Tapered Blending Brush



Mac Pearl aydınlatıcıyı tanıtırken (yazısı tam da şurda), en güzel uygulanışını veren fırçanın Mac 286 fırça olduğundan bahsetmiştim. Mac Mua, orada bu fırçayla uygulama yaptığı için verdiği etkiyi sevip öyle almaya karar vermiştim. Edindiğim günden beri de, bu fırçayı kullanıyorum ve sonuçtan çok memnunum.


Çok fonksiyonlu bir fırça. Hem keçi kılından (beyaz kısım) hem sentetik kıllardan (siyah kısım) oluşuyor. Mineral farlar, göz altlarına uygulanan concealer (kapatıcılar) ve benim asıl sebeple aldığım aydınlatıcıların uygulamasında şahane. Toz, sıvı ve likit ürünlerle kullanıldığında şahaneler yaratabiliyor. Kubbeli yapısı sayesinde, asıl fonksiyonu blending (karıştırıcı) oluşu onu daha fonksiyonel kılıyor. 


mac-286-duo-fibre-tapered-blending-brush
MAC 286 Duo Fibre Tapered Blending Brush


MAC Naturally koleksiyonundan edinmiştim, devamlı ürünler arasında yer alıyor mu/yer alacak mı, ne yazık ki bir bilgim yok. Hem kullanışlı hem isteklerime yeten bir fırça olduğu için seviyorum. Aldığım fiyat, 70 Lira civarı idi.


mac-286-duo-fibre-tapered-blending-brush
MAC 286 Duo Fibre Tapered Blending Brush

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder