Arama Kutusu

L'Oreal Colour Riche Balm SPF15 (Nourishing Nude + Pink Satin)



Makyaja ilk ilgi duyduğumdan beri, dudak bakım ürünlerine diğerlerinden daha fazla iltimaslı davrandığımı söyleyebilirim. Özellikle de bir lipbalm (dudak koruyucu), benim için olmazsa olmazdır.Yaz/kış fark etmeksizin kullanıyorum. Her an benimle birlikte olan ve gün içinde tazelemekten bıkmadığım ürünlerdir. Makyaj çekmecemde, çantamda, masamda orda burda her yerde bir lipbalm olur muhakkak. L'oreal'in yeni çıkardığı Colour Riche serisindeki SPF15 koruyuca sahip, renkli lipbalmlarını kullandığım günden bu yana, her ikisine de sevgim giderek artıyor.

Bir ürünü sevip sevmemek aslında, "beklentilerimizle" de alakalı olduğunu düşünüyorum. Beklenti içerisine girerek alınan pek çok kozmetik ve bakım ürünü birer risktir. Çünkü henüz onu kullanmadan oluşan bir ön yargı var neticede. Ancak beklentisiz, şıp diye aldığınız veya size "sana hediye aldım, bak ne var burda" sözleriyle hediye edilenler daha mutlu eder kozmetik aşkına tutulmuş birini. Beklentilerinden sıyrılıp, aranızdaki netlik ilişkisini değerlendirirsiniz. İşte bu lipbalmlar, böyle oldu benim için.






Sanırım, ambalajlarındaki renkliliğine kanıp alsa idim, sevmeme neticesi ile karşı karşıya gelip çekmecemin bir köşesinde, unutulmak üzere yüzü koyun yatanlardan biri oluverirdi. Zira, göründüğü şeker renkleri verecek nitelikte yoğun yapıları yok. Ancak ben bu hali ile bile sevdim. Şeffaf ve az renk verici olmaları, bir lipbalm için kötü bir özellik olmasa da, şık ve lüks kaplarına yapılan bir haksızlık değil de ne? Özellikle de, 118 numaralı olan Pink Satin. Çok çok hafif bir pembelik ile gelen yoğun parlak görüntü. Ah o renk neden ama neden kendini özgürce bırakamıyor da sadece ışıltılı gözükmeyi yeğliyor? Aldatıcı duruşlarına kanmamak gerek fakat aranılan ; ışıltılı, yumuşaklık veren ve bunun yanı sıra özellikle de yaz zamanı güneşin muhtemel zararlarına karşı dudakları koruyan bir ürün ise, evet doğru tercih! SPF 15 içerikli olması, kullanırlılığını daha çok arttırıyor. 818 numaralı olan Nourishing Nude, diğerine nazaran rengini daha çok veriyor. Kopkoyu görüntüsüne rağmen, cesaretsiz bir şekilde, şeftali ile gül kurusu tonları arasında gidip geliyor. Serinin toplam 8 rengi var ve gözlemlediğim kadarıyla en çok renk veren " 219 - Plush Plum "

Fakat küçük bir eksi bir özellik olarak gördüğüm ise, verdiği yumuşaklığı biraz abartması. Sürdükten sonra, fazlaca yağlı bir his de oluşturmuyor değil. Ama bu ağırlığı bedelinde, dudakları saatlerce nemlendirme sağlıyor. Kokusu bana rahatsız edici gelmedi. Vanilya ve karamel tarzında bir kokusu var.

Zarif ve şeffaf ambalajlarının da hoş durduğunu itiraf etmeliyim. Öncesinde beklentilerimle çarpışmadığı için, yaz vakitleri en sık kullandığım / sevdiğim ürünler oldular. Güneş koruyuculu olması, sevmemdeki katkısına büyük yarar sağladığını inkar edemem.



6 yorum:

  1. Adsız9/7/12

    Hani Loreal olmasa, şu kaplara sahip olmasalar 'kim bilir kaç paradır' sorusu kafamı kurcalamayacak. Yazık. İyice makyaja yeni başlayanlar için bir ürün olmuş. Ancak o açık pembenin pigmentasyonu berbat. Hani, dudaklarını yalamışsın gibi bir etki. Güneş koruyucuya da ben pek takılmıyorum açıkçası. :) O yüzden her zaman Nivea derim. Hem çeşitleri çok, hem uygun, hem de bana hep bir krem gibi geliyor rujdan çok. Dışarda tazelemesi daha kolay oluyor. :) Onun da tek eksisi, buzdolabında saklamadığımdan olacak, hemen hemen yarısına vardığımda erimesi. İstisnasız. :/ Gerçi buzdolabında saklayınca da insan aceleyle unutuyor, yolda eriyor vs.

    Güle güle kullan yeni cicilerini. :)

    YanıtlaSil
  2. Balmların ağırlık yapmaları rahatsız edici oluyor ama diğer türlü de pek bir etkileri olmuyor sanki :( Ambalajları çok sevimli güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  3. Adsız9/7/12

    bu ürünleri ilk kez gördüm. nereden kaça aldınız acaba?

    YanıtlaSil
  4. Adsız 1, L'oreal balmları harika olmasa da Nivea'dan iyidir diye düşünüyorum. Niveanın hiç bir ürünü ile yıldızım barışamaz benim :) Teşekkür ederim :)


    Guzelliknehri , tam dediğin gibi bir balmım var, ancak spf içermiyor, yazdan ziyade kışa saklıyorum kendisini :) Çok teşekkür ederim :)


    Adsız 2, para verip almadım. Burada bahsetmiştim ;

    http://www.miskinkek.com/2012/06/mutluluk.html

    YanıtlaSil
  5. Renklerini görüp aldanabilecdğim ürünler kendileri nemlendirme yoksa bı anlamı yok tabi bende lip balmları cok severım rujlarıda severım ama agırlık yaglılık hissi veren ürünler boşuna pra harcanan ürünler yznı okumasaydm alcaktım ama vazgctım :)

    YanıtlaSil