Arama Kutusu

Jasön Natural - Kiwi & Apricot Volumizing Mousse


Jasön Natural, doğal içerikli ürünleri ile gönlüme taht kuran isimlerden birisi. Vücut bakımı, saç bakımı, cilt bakımı, ağız bakımı vs. kişisel bakım ürünleriyle geniş yelpazeye sahip. Fakat ülkemizde satışının yaygın olmayışı ve yurt dışı kozmetik yasağının devam edişi, merak ettiğim pek çok ürününü denememi zorluyor. Bazı internet sitelerinde satılıyor olması, durumu biraz daha iyileştirdi neyse ki.



Bitkisel saç bakım ürünlerinden biri olan kivi ve kayısı özlü, hacimlendirici etkiye sahip bu saç köpüğü, oldukça sevdiğim ve işini iyi gören bir ürün. Hem etkili hem de zararlı kimyasallardan uzak olmayı başarıyor. Saçlarımın dalgasını da netleştiriyor. Bu tarz ürünler genelde saçlarımı yağlandırırken Jasön Natural ile böyle bir sorun yaşamadım. Kullanmaya başladığım ilk zamanlar, bu kadar fazla sevmemiştim. Kullandıkça daha da sevdiğimi itiraf etmeliyim.  Bir veya iki pompa kullanıyorum ve bu miktar yeterli oluyor. Saçlarımı yağlandırmadan hacimlendirip, dalgalarını da belirginleştirdi. Fakat hacimlendirici özelliği, çok yoğun olsun diye beklentilere girenlere düşük gelebilir. Yani orta seviyede bir tutuculuk sağlıyor. Pompalı şişesi, kullanımı kolaylaştırıyor. Ağır yapılı bir ürün değil. Ben kokusunu da sevdim, kayısıdan daha ziyade kivi kokusunu aldım. Zararlı maddeler içermeden, doğal içerikli saç bakım ürünlerine ilginiz var ise, kullanmanızı tavsiye ederim. Boyutu 200 ml. Bazı online Türk sitelerinde, Jasön Natural ürünleri satılıyor.

- İçerik Listesi - 

2 yorum:

  1. çok özenirim köpükle dalga belirginleştirenlere :)
    saçlarım öyle garip ki ne düz ne dalgalı kabarık bişi :(
    bu markayı da ilkkez duydum senden :) şimdi de blogunu karıştırıyorum kahve alışverişlerini didikleyeceğim bu aralar filtre kahveye düşkünüm :)

    YanıtlaSil
  2. Filtre kahvede önerim, Tchibo :)

    YanıtlaSil