Arama Kutusu

Çikolatalı Esmer Şeker Vücut Peelingi



Sevil Parfümerinden aldığım bu vücut peelingi, iştah açan bir isme sahip. Çikolata ve esmer şekerin, bir vücut peelinginde buluşması, kulağa harikulade geliyor. Ancak bir aşk yaşat(a)madı bana.

Kokusu fazla ağır. İstediğim dengelikte değil. Çok yoğun ve yapay bir koku ile duşunuzu çevreliyor, hatta (yaz zamanlarında kullanırsanız) boğuyor. Kış ayları için, daha uygun gibi. Yoğun kokusu, kalıcı değil neyse ki. Aslında duşta kullandığım ürünlerin kalıcı olmasını, fazla olmamakla beraber severim ancak yapay bir kokunun baskınlığını vücudumda hissetmek istemem doğrusu.



Tende bunaltıcı bir koku kalıcılığı olmadı,sağladığı yumuşaklık ise iyiydi. Fakat mükemmel değildi. Bu tarz kapaklı ambalajı olan vücut peelingleri sevmiyorum. Duş esnasında kullanımı pratik değil zira. Onun yerine, sıkmalı bir tüpte olsa daha iyi olurdu. Fiyatını net hatırlamamakla beraber 25 Lira civarı idi, boyutu ise tam olarak 200 ml.

Nefret etmedim ama kullanıp bitirdikten sonra, 
bir daha alacağım bir ürün olamadığını not düşmek isterim.


3 yorum:

  1. Aslında bunu görsem kesinlikle ismine kanıp alırdım, çikolatalı herşeye bayıldığım için :) ama madem ki ağır ve yapay bir kokusu var bende sevebileceğimi hiç sanmıyorum!

    YanıtlaSil
  2. Adsız6/7/12

    Greyfurt serisini şiddetle öneririm mutlaka dene

    YanıtlaSil
  3. Makeupwithstyle :)

    Adsız, o seriyi hiç görmedim bile. Önerine teşekkürler

    YanıtlaSil