Arama Kutusu

Favoriler / Haziran


Haziran ayı içerisinde, ilk defa denediğim ürünler de oldu, elimden düşürmediklerim de.

Bu ay için seçtiğim favoriler ;


* Urban Decay 'in iki yıl önce yaz için çıkardığı oje seti. Bende yaklaşık bir seneyi aşkındır var, içlerinden bir ojesini bitirmeye ramak kaldı ancak diğerlerini bu ay sıklıkla ve severek kullandım. 

* En solda bulunan, 15 spf içeren Physicians Formula 'nın renkli nemlendiricisi.

* Renkli nemlendiricinin sağındaki ise, Deborah Milano - Definitive Volume Mascara. Bu rimeli o kadar çok seviyorum ki, yazısı da şuracıkta.

* Too Faced - Creme Brulee : Bronzer niyetine değil de , bronzer aydınlatıcı olarak başarılı bulduğum bir ürün oldu. Severek kullanıyorum. İncelemesine göz atarmak isterseniz, buraya tıklamanız yeterli.

* Chissa - Eyeliner : Leydi Kozmetik'ten gelen ürünlerden biri, belki de en sık kullandığım oldu. Eyeliner çekme özürlüsü olan ben, bu eyeliner ile rahata erdim desem abartmam. Deneme-pekiştirme eyelinerım oldu benim için. Geldiği günden beri, sürekli kullanıyorum ve evet artık başarıyorum! :)

* Sağdan ikincisi ise, Urban Decay 24/7 Glide-On Eye Pencil - Zero. Şiddetle önerebileceğim bir kalem değil ama iyi. Bu ayki favorilerimin arasına girecek kadar iyi.

* L'Oreal Colour Riche Balm : Göründüğü rengi veren bir lipbalm olmasa da ben sağladığı yumuşaklık ve nemlendirmesini sevdim. Güneşten koruyan yapısı ile Spf 15 içerdiği için bu ayki favorilerimden biri.

+++ Müziksiz yaşayamayan biri olarak, favorilerimin arasında bir de, yeni çıkan albümü ile hemen kulaklarıma kazınan Amy Macdonald 'ın Life In A Beautiful Light şarkısı oldu, şuracığa tıklayarak Youtube sayesinde dinleyebilirsiniz. 



4 yorum:

  1. Zero kajal´i bende cok merak ediyordum, ama almanyada olmadigi icin satin alamamistim, sanirim senin yorumundan sonra almamda ; )

    YanıtlaSil
  2. http://www.miskinkek.com/2012/06/urban-decay-247-glide-on-eye-pencils.html

    Bu yorumda, @iheartsuu Almanya'da satılan bir kalemden bahsetmişti, o geldi aklıma.Bana göre favorilerden biri olabilir ama asla hak ettiği ün kadar değil :)

    YanıtlaSil
  3. hmmmm ben de yaz aylarında kullanacağım renkli nemlendirici arayışındayım ama bulamadım hala:((

    YanıtlaSil
  4. Gülümse, ben daha ziyade güneşten koruyucu olduğu için edindim ama kapatıcılık yönünden oldukça başarısız olduğunu yinelemeliyim :) theBalm renkli nemlendirici hakkında, çok iyi yorumlar okudum, onu deneyebilirsin mesela

    YanıtlaSil