Arama Kutusu

Deborah Milano Hacim Verici Rimel

deborah milano-rimel

deborah milano-maskara-rimel



Rimel, bir kadının olmazsa olmazı. En hafif makyajın dahi tanımlayıcısı. Kattığı yoğunluk ve canlılıkla beraber, bakışların derinliğini bu kadar kolayca değiştirebilen bir ürün, emek harcatmasını da biliyor. En iyi, en hacimli, en uzatıcı, en harika rimeli bulmak için, kim bilir kaç rimel eskitir bir kadın hayatı boyunca. 

Deborah Milano markasının Definitive Volume isimli maskarası, kesinlikle favori maskaralarımdan biri oldu! Edindiğimde, hiç bu kadar seveceğimi tahmin etmemiştim. "Bunca zamandır nerelerdeydin sen" dedirtti bana. O kadar sevdim.

Deborah Milano alışverişimde 2 ürün alımımda, hediye olarak verilmiş bu rimel. Sıradan maskaradır dedim geçtim. Yanıldım. Benim kirpik yapıma en uygun maskaralardan biriymiş de haberim yokmuş. Hacimlendirici, uzatıcı vs. etkilerine gelmeden evvel benim için daha önemli mevzu var ki, benden tam not aldı. Kimi rimeller, sürer sürmez veya gün içerisinde gözlerimi yakıyor. Muhtemelen içindeki bir kimyasal yüzünden. Fakat Deborah Milano rimelinde bu durumu yaşamadım. Hafif bir rimel. Kat kat uyguladığımda bile, ağır bir hale bürünmüyor. Bu özelliğini de sevdim. Böyle oluşuyla birlikte, kalıcı bir rimel. Kullandığım süre zarfı boyunca, göz altlarıma dökülme problemi ile karşılaşmadım. Çıkarması da inatçı değil. Makyaj çıkarıcıyla barışık yapıda, temizlemesi zahmetli değil. Hatrımda kalan fiyatı, 30 Lira civarı idi.

Hacim arttırıcı iddiasına ne kadar sadık? Bana göre, oldukça iyi. Fırça yapısı sayesinde, en küçük kirpiklere bile etki edebiliyor. Hacimlendirme görevini yaparken, herhangi bir kirpik kıvırıcı kullanmadan da hafif bir kıvrılma sağlıyor ki, bu yönünü çok sevdim. Uzatıcı etkisi, hacimlendirmesine göre daha az ama hiçe sayılacak kadar da değil. Islak bir görüntü bırakmıyor. Mesela Givenchy Phenomen Eyes gibi değil. Gerçi benim için bu problem değil ama bu görüntüyü sevmeyenler de var. Daha doğal kirpik etkisine imza atıyor. 2-3 kat uyguladığımda da, aldığım sonuçtan çok memnun kaldım. Kat uygulamalarında diğer rimellerdekinin aksine, birbirine yapışık kirpiklerle hacimini düşürmüyor. Aslında bana, eskiden kullandığım Max Factor False Lash Effect maskarasını anımsattı. Hemen hemen aynı etkiyi bıraktı kirpiklerimde. Hatta bana kalırsa, ondan daha güzel bir rimel. 


* * *
Kesinlikle tekrar, tekrar ve tekrar alacağım bir rimel oldu. 
Eğer normal/kısa arası kirpik yapınız var ise, bu rimele mutalaka bir şans vermenizi öneririm.

rimel-maskara-deborah

10 yorum:

  1. Rimmelin scandal eyes maskarasını merak ediyorum ben de..

    YanıtlaSil
  2. Undenied , o rimeli kullanmadım (henüz)

    YanıtlaSil
  3. şans vermeye karar verdim: )

    YanıtlaSil
  4. Saadet, Nasıl bulacağını merak ettim :)

    YanıtlaSil
  5. Ahh evet cidden harika bir rimel

    YanıtlaSil
  6. Adsız22/9/13

    alix avien dna ya da bunu alacağım ama karar veremedim:S

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, ne yazık ki bu maskaranın yapısını değiştirmişler, ben de çok beğendiğim için yenisini almıştım ama değiştiğini fark edince üzüldüm. Yeni halini sevemedim, Alix Avien Dna maskara çok daha iyi bir rimel, onu tavsiye ederim :)

      Sil
    2. Adsız22/9/13

      teşekkürler :)

      Sil