Arama Kutusu

Dalin Kolonya Sprey



Özellikle yaz mevsiminde, verdiği ferahlık ile çantamdan düşürmediğim ürünlerden birisi de bebek kolonyaları. Kokuları hoş ve spreyli oluşları nedeni ile de tercihim Dalin 'in bu şirin ambalajındaki kolonyolar. Seride (şimdilik) toplam 8 çeşit var. Hem yetişkinlerin hem de bebeklerin kullanımı için ideal olup her Dalin ürününde olduğu gibi, dermatolojik olarak test edilmiş. Online alışveriş sitelerden edinebileceği gibi, ben market raflarında görüp satın aldım. Boyutları 115 ml olup fiyatları 7 ile 10 Lira arasında değişmekte. 


Pembe olan, Floral : İsmi gibi çiçeksi kokuda. Sevdiğim için 2 tane edindim.

Yeşil olan, Freh : Taze ve ferah his sağlıyor.

Mavi olan, Spring. Bahar tazeliğinde ve sahip olduklarımın içinden en ferah bana bu geldi.

Serinin diğer çeşitlerinin isimleri ise şu şekilde ;  Mystic, Soft, Daisy, Ocean ve Happy.


5 yorum:

  1. görür görmez edineceğim bir tane :)

    YanıtlaSil
  2. Dalinin tüm ürünleri denemeye değer, bu ürün de aklımın bi köşesınde olacak...
    Blogumda 3 tane çekılış var,katılmadıysan beklerım :)

    YanıtlaSil
  3. Bakimliolmakasktir , ben de raflarda görür görmez merakla edindim :)


    Shimizu Zen, Dalin ürünleri candır <3 Teşekkür ederim teklifin için :)

    YanıtlaSil
  4. Ben de bebek pudrası kokusuna hastayım ama sanırım bunun kolonyasını yapmak mümkün olmuyor :(

    http://www.berry-dew.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  5. Berry-Dew, maalesef hiç öyle bir keşfim olmadı :)

    YanıtlaSil