Arama Kutusu

CosmoFresh.com Online Kozmetik Alışverişim

online alışveriş, cosmofresh

CosmoFresh.Com Online Kozmetik

Uzun süredir almak istediğim ama ertelediğim Alix Avien 'in terracotta pudrasını, CosmoFresh Com sitesinde, hem piyasaya göre daha uygun fiyatlı bulduğum hem de yanında rimel hediyeli kampanyası olduğu için edindim.  Alix Avien Terracotta Pudra ve DNA adındaki maskarasının kampanyalı fiyatı 24.50 Lira. Kargo ücreti, 30 Lira ve üstü alışverişlerde alınmadığı için, yanına bir de "Neutrogena Hızlı Emilen El Kremi" ekledim. Sitede seçenekler çok az, umarım ilerleyen zamanlarda özellikle makyaj kategorisinde daha fazla alternatifler de eklenir.



Kargom, çok kısa bir zamanda geldi. Siparişimi verdikten bir sonraki gün, kargoya verildi. Mng kargo ile geliyor. Fakat müşteri hizmetlerinin cevap süreci yavaş, mesela almak istediğim farklı bir ürün oldu, soru sorduğumda geç cevap aldığım için siparişime ekleyemedim. En sevdiğim yan ise, çok güzel paketlenmişti. Hatta çoğu yerli firmanın yapmadığı özenli paketi yapılmış, her ürün tek tek baloncuklu koruma ambalajıyla geldi. Rimelin koruma bantlı gelmiş olmasına rağmen, pudranın kabında hafif çizikler vs vardı. Kargolama sağlam geldiği için, kuvvetle muhtemel pakete konulmadan evvel özenle seçilmemiş olabileceğini düşündüm. Fakat başka bir sorun göremediğim için, iade etmek istemedim.

Bu minik siparişime ek olarak Foot Doctor markasının bir ayak bakım kreminin deneme boyu eklenmiş. Almak istediğim pudra, hem bu kadar güzel kampanyalı denk geldiği için hem de kargonun ücretsiz oluşu nedeniyle, hızlı ve kârlı bir alışveriş oldu. Tavsiye ederim. Ayrıca, pudra bir şahane. Daha sonra mutlaka, ayrıntılı bir yazısını yazacağım.

cosmofresh,online alışveriş

5 yorum:

  1. bu pudrayı ben de merak ediyorum. yorumlarını bekliyoruz :)
    www.trendyandfriendly.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. Bu Alix Avien markasının pudrasını her yerde duyuyor ancak yerli sermaye ile üretim yapan bir firmaya göre pahalı bulduğumdan almıyorum , belki senin postun beni dürtebilir , bekliyorum :)

    YanıtlaSil
  3. Nilgün, çok beğendim pudrayı. Yakında daha güzel bir yazıyı paylaşacağım :) Sevgiler

    Rimelli Kız, Bende uygun fiyatını kolluyordum, 24 liraya yanında rimeli de gelince çok uygun oldu tavsiye ederim, hatta kalitesini görünce daha önce almadığıma pişman oldum diyebilirim :)

    YanıtlaSil
  4. tavsiyene uyup bende alışveriş yaptım ve bu pudrayı bende aldım =) alışverişten de aldıklarımdan da çok memnun kaldımm. Tekrar teşekkür ederim =)

    YanıtlaSil
  5. Tuğba Akdağ, o zaman beraber güzel günlerde kullanalım :)
    Sevgiler

    YanıtlaSil