Arama Kutusu

Brush Guards / Yurtdışı Online Alışverişim

brush-guards-alisverisim
Brush Guards Yurtdışı Online Alışverişim
Brush Guards / Fırça Koruyucu
Online Yurtdışı Alışveirşim


Her ne kadar, satın almadan evvel, acaba gerekli mi değil mi muhakemesine girdiysem de, tercihimi edinmekte kıldım. Makyaj fırçalarınızı yıkadıktan sonra, hem daha steril kurumasını sağlıyor hem de formlarının bozulmamasına yardımcı oluyor. Sitesinde (thebrushguard.com) 5 kiti var. Ben 2 kit aldım. İlki "Shadow/Liner Pack" olan göz fırçaları gibi küçük fırçalara özel, içerisinde 10 adet fırça koruyucu bulunan set ve diğeri de "Foundation Pack" olan fondöten fırçalarına uygun olan içerisinde 5 adet fırça koruyucu olan kit. Ödemelerini Paypal ile sağladım.

Türkiye'ye gönderimi var, 3$ kargo ücreti ile beraber oldukça kısa sürede geldi. Fırçalarım kirli olduğu için, kullanım şeklini ayrıntılı bir şekilde göstermeyi ertelelesem de, markanın yüzü olan Michelle Phan'ın videosu fikir verebilir.



2 yorum:

  1. Aaaaa süper ben de Türkiye ye acaba hangi site gönderir bilemediğimden alamamıştım ama şimdi alabilirim. Bilgi için çok sağol canım sen de güle güle kullana :)

    YanıtlaSil