Arama Kutusu

Bitenler Kulübü #13

bitenler-kulubu



Bitenler Kulübü 'mde Bu Sefer ;

1) Yves Rocher 'in Jardins du Monde (Dünya Bahseçelerinden) serisindeki duş jellerinden, Brezilya Kahve Çekirdeği duş jeli. Kahve kokusunu seven biri olarak, çok severek kullandım. Tekrarını alırım kuvvetle muhtemel.


2) Alessandro Nail Spa - Tonic Nail Hardener : Tırnak bakımı için bir tırnak sertleştirici. Memnun kaldım fakat öyle bir handikap var ki, böyle olmasına anlam veremedim. Yarısına geldiğinizde, daha fazla alınmasına fırsat vermiyor. Fırçanın kısalığı yüzünden. Kokusu burnumda kaldı, çok hoş. Daha fazla ayrıntısı şurada.


3) Arko Nem - Nar&Kırmızı Üzüm Özlü Krem  ayrıntısı için burayı tıklayabilirsiniz.


4) Parmex Aseton : Benim her zaman için en başarılı bulduğum aseton Parmex 'tir. Bu konuda beni yanıltan bir ürünle henüz karşılaşmadım.


5) Dalin - Pişik Kremi : Çinko Oksit ihtiva ettiği için dirsek kararmalarını önlemek adına kullandım.


6) Yves Rocher Kayısı Çekirdeği Özü Peeling : Memnun kaldığım bir peeling. Her üçü de bitti. Ayrıntısı için burayı tıklayabilirsiniz.


7) Olay - Active Hydrating Nemlendirici Jel : Yaz zamanı yüzde ağırlık yapmayan hafif bir nemlendirme görevi yaptığı için seviyorum. Yaz bitmeden tekrardan edinebilirim. Fakat yaz harici kullandığımda cildimi kuruttuğu bir gerçek. Daha fazla ayrıntısı şurada.


8) Chissa Eyeliner : Benim için deneme eyelinerı oldu. Pek çok kez denemeler yapıp, eyeliner sürmeyi hem öğrenmek hem pekiştirmek vazifesine kurban eyledim. Eh, sonunda bitmesi kaçınılmazdı. 



7 yorum:

  1. ne çok ürün bitmiş böyle darısı başıma..

    YanıtlaSil
  2. kahve kokusunu bende cok sevıyorum deneyecegım :)

    YanıtlaSil
  3. Adsız20/7/12

    canım dalinden memnun kaldınmı önledimi?yazmamışsın. tşk şimdiden.

    YanıtlaSil
  4. dalin'in pişik kremi işe yaradı mı?

    YanıtlaSil
  5. Audrey, :)

    Merve Yıldız MY. Fashion, denemeni tavsiye ederim ancak kokusu birazcık ağır, almadan önce muhakkak test et :)

    Adsız, evet memnun kaldım. Bu tarz kremleri düzenli kullanıyorum ve yararını da görüyorum

    Burcu, evet yaradı. Chicco ve Dalin 'i bu amaçlar için kullanıyorum. Şurada da bahsetmiştim,

    http://www.miskinkek.com/2012/04/dirsek-kararmalar-icin.html

    YanıtlaSil
  6. kahve kokusuna bayılırım arada bir türk kahvesiyle peeling yapıyorum her yer buram buram kokuyor çok seviyorum :)
    sevgiler..
    http://rosaygrismoda.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  7. Rosa y gris, o dediğini ben de arada yapıyorum :) Hatta duş jelinin içine atıyorum bazen

    YanıtlaSil