Arama Kutusu

Yaz Önerisi : Bioderma Tazelik Hissi Veren Roll On

bioderma,bioderma kullanan,eczanemizde.com

bioderma,bioderma kullanan

Bioderma Tazelik Hissi Veren Roll On


Yaz sıcaklarında terlemeyi önleyici ne varsa edinmek istiyor insan. Ama bir yandan da, terlemeyi önleyen tüm kozmetik ürünlerin, zararlı içeriklere sahip olduğunu görmezden gelemiyor. Özellikle de hassas bölgelere kullanıldığı zaman, daha seçici davranmak, sonrasında gözle görülür yarar sağlıyor. Örneğin, uzun yıllar içeriğinde alüminyum ve alkol barındıran koltuk altı ürünleri kullanan biri, koyulaşmalar/lekeler ve çeşitli problemlerle karşı karşı kalıyor ister istemez. "Teri tamamen yok etmek için tüm yollar mübahtır" diye düşünenlerden değilseniz, terin kendisini değil kokusunu azaltan ürünlere yönelmeniz en doğrusu.



Bioderma 'nın bu ikili roll on setini, 2'li kampanyadan (1Alana+1Bedava) faydalanarak, toplamda 20 Lira fiyatıyla edindim. Ve o günden beri de mutlu mesut kullanıyorum. İstenmeyen kötü kokuları nötralize ediyor, alkol ve alüminyum içermiyor, hassas ciltlere uygun ve hipoalerjenik. Kıyafetlerde leke bırakmıyor. 


Çok ağır bir kokusu yok, tazelendirici bir hafiflikte sadece. Kokusunun gün boyu kalıcı olduğunu söyleyemem. Ama genel olarak, iyi performansı var. Terlemeyi önlemiyor, ki zaten "önlerim" de demiyor. Sadece kötü koku maskesi görevinde değerlendirilebilir. Özellikle, market raflarındaki muadillerine kıyasla, içeriği daha iyi ve hassas ciltere özgü olduğu için tavsiye ederim. 2'li kampanyasına denk gelirseniz, sıcak yaz günlerinde bir şans verin derim.



4 yorum:

  1. deodorantlar ürkütüyor beni bu yaz sıcagında bol bol kullanıyorum ama içeriğine bile bakmıyorum
    edinmek lazım gerçekten.
    lush un katısından da memnundum ama batmanda bırakmışım :(

    YanıtlaSil
  2. Lush 'u daha sonra araştırmak üzre not alayım ben, teşekkürler önerine :)

    YanıtlaSil
  3. Bunu denemk ıstyorum gercektende ve her postunu oturdum basladım okumaya bakalım nereye kadar ıneceğim :))

    YanıtlaSil