Arama Kutusu

BakimStore.Com Online Alışverişim

bakimstore-com-online-alisveris-yapanlar

BakımStore Com Online Alışverişim

Biotin ve Çinko takviye ürünlerini almak istiyordum ne zamandır, GNC markasında karar kıldım. Kahvesiz yaşayamayan biri olarak, Starbucks 'ta kahvenin tadını bozmadan tatlandıran Splenda 'yı keşfedince, hepsini birlikte alabileceğim yer olarak BakımStore alışveriş sitesine kitlendim.



Site göz yoran, fazla karışık bir temaya sahip. Gezinmesi çok keyifli değil. Fakat ürün yelpazesi çok geniş, çeşitlilik yönünden bol alternatiflere sahip. Bu açıdan oldukça güzel. Ürün fiyatları, piyasa fiyatıyla eş değer. Ne fazla, ne daha az. Benim tercih etmemin tek nedeni, istediğim ürünleri bir arada, stokta bulabildiğim tek yer oluşu oldu.


89 Lira üstü alışverişlerde kargo ücretsiz. Ücretsiz kargo seçeneği olarak sadece Sürat Kargo var. Diğer kargo şirketlerini ücretsiz olarak sunmuyor. Kargo hususunda birazcık sorun yaşadım. Çünkü kargom, şubeye geldiği halde boşuna 2 gün bekletildi. Bu durumu sitenin yetkililerine "online destek" bölümünden bildirdiğimde, bana havale ettiler, siz ilgilenin kargo şirketiyle babında. Bu durum pek hoşuma gitmedi, görüşme değerlendirmesine "yetersiz" şıkkını seçip, müşteri odaklı çalışmadıklarını bildirdim. Bunun üzerine, bana hem mail olarak hem telefonla geri dönüş yapıldı. Onların ilgilenmesinden hemen sonra da, kargom şıp diye geldi. Her sorunu, müşteriye yıkan firmalardan olmadığını görmek sevindirici.


Aldıklarımın yanında, (sanıyorum ki 30 Lira üstü her alışverişte) hediye olarak bir "JeoClay Volcanic Clay Mask" isminde bir maske gönderildi. Genelde diğer sitelerin aksine, küçük bir koliye değil, direkt kargo poşetine konulmuştu fakat ürünlere herhangi bir zarar vermemiş bu durum. Ürünler orjinal ve faturalı bir şekilde geldi. 100 tabletlik Gnc Biotin fiyatı 30.95 Lira, 100 tabletlik Gnc Çinko fiyatı 32.95 Lira ve Splenda Doğal Tatlandırıcı fiyatı ise (500 tablet 'lik) 38 Lira.


9 yorum:

  1. kargosu biraz sıkıntılı anladığım kadarıyla ama bulunmayan ürünler için de iyi bir alternatif

    YanıtlaSil
  2. her seferinde yazayım diyorum, twitterdan yazayım diyorum unutuyorum bu kez unutmadan yazayım hemen :) bloguna gerçekten bayılıyorum :) ünlü pek çok blogtan çok daha güzel ve bilgilendirici :) çok severek takip ediyorum :)

    YanıtlaSil
  3. Rosa y gris, evet kargosu hızlı değil, çünkü Sürat Kargo, adıyla tam tersi olan bir firma nazarımda :)


    ElanorTiwele, Çok teşekkür ederim, çok mutlu oldum :)

    YanıtlaSil
  4. aman çinkoya dikkat fazla kullanımı fena mide bulantısı yapar ve aç alınmıyordu sanırım

    YanıtlaSil
  5. Secil, teşekkür ederim tavsiyen için :) kullanma talimatları hakkında bilgiliyim

    YanıtlaSil
  6. Adsız8/8/12

    Google hesabım olmadığı için malesef adsız yazıyorum. Lütfen karalama yaptığımı düşünmeyin. Ben de bakımstoredan alışveriş yaptım tam bir hayal kırıklığıydı. Gönderdikleri ürünün birinin son kullanma tarihi geçmişti. Geri gönderdim yenisini gönderdiler ama artık nafileydi çünkü ben tatilde kullanmak için almıştım oysaki yenisi ben tatildeyken gelmiş ve karşı komşuma verilmiş ki ben komşuya verin dememiştim bile, komşuyu tatilden dönünce elinde kutuyla görmek çok şaşırttı. Gizlilik nerede. Ne aldığımı kimin bilmesi gerekiyor ki. Diğer bir rahatsız olduğum konu ise gelen ürünler dışarıda satılanlardan daha az miktarda geliyor, 100mllik bir güneş koruyucu almıştım baktım sıkınca az geliyor sallayınca da az bariz az yani aradım karşıdaki adam 100ml ne kadarcık ki zaten hanımefendi az olur o dedi ayyy şok oldum dedim Allahınızdan bulun. Ben aldığım ürünlerin faturalı gönderilmesi konusunda çok hassasımdır. Kapıda ödeme yaptığım halde ödeme yaptığıma dair bir kağıt istememe rağmen hiç bir kağıt ısrarla verilmedi. Bioderma ürünleri almıştım onların da kuponlarını kesip almışlar bir kağıt koymuşlar işte şu kadar puanınız var bizde saklanıyor diye aaa ver bana ben saklıyım sana ne di mi ama. Ay işte böyle bir daha oradan almam. Evet piyasada pek bulunmayan ürünler var sitede o yönden güzel zaten beni çeken de oydu ama sakın sakın almayın ben bir daha asla bakımstoredan alışveriş yapmayacağım. (sema)

    YanıtlaSil
  7. Merhaba,
    Düşüncelerinizi paylaştığınız için teşekkür ederim.

    Öncelikle bu tarz online alışverişlerin, her zaman bir riski olduğu inkar edilemez. Yaşanılan talihsizlikler çok can sıkıcı, size hak veriyorum.

    Benim tek yaşadığım sorun, kargo şubesine geldiği halde 2 gün boşu boşuna bekletilmişti, fakat hem aldığım ürünlerden hem de bahsettiğiniz durumlardan herhangi bir sorun yaşamadım.

    Kargoyu komşunuza bırakmaları, kargo firmasının sorumsuzluğu. Bunu kargo firmasıyla iletişime geçerek şikayet olarak bırakırdım ben olsam, hiç değilse o eleman uyarı alabilir.

    Ürünün olması gerektiğinden daha az boyutta gelmesi ise, çok talihsizlik gerçekten. Ancak bana gelen her ürünü, ilk ben açtım, paketinde açılmamış bir şekilde elime geçti.

    Bioderma puanlarını bilemiyorum ama ben eczanelerden 2li kampanyası olan ürünlerinden aldığımda, tekinin çıkartıldığını, kampanya ürünlerin puanında birer eksik olduğu söylenmişti eczacı tarafından. Bu durumla aynı mı, bilemiyorum..

    Ürünlerim de hepsi faturalı bir şekilde ulaştı elime.

    Ancak, ilk sözlerimde dediğim gibi, online alışverişlerin riski de yok sayılamaz. Umarım bu yaşadığınız talihsizlik, bir daha tekerrür etmez sizin adınıza

    YanıtlaSil
  8. selam bende splenda kullanan biri olarak söylüyorum ki splendayı ebayden alabilirsiniz çok çok ucuza geliyor:) ben aldım sorunsuz geçiyor gümrükten falan. üstelik çin menşeili falan değil ingiltereden geliyor.

    YanıtlaSil
  9. Teşekkür ederim önerinize, oradan almak nedense hiç aklıma gelmedi. Bakınacağım mutlaka :)

    YanıtlaSil